曼谷 Sra Bua Rarin Jinda Wellness Spa Gaggan

2013630 Sunday ( day 3 )


起身,又落去食早餐。



  


出發,先去買芒果糯米。




再去 Emporium 度逛。












食晏,過返 Siam 嗰邊,去 Kempinski Hotel,都好靚,下次可以考慮住佢。










Sra Bua




坐大卡位,好舒服。








望返出去,都唔算 full。




坐低,先有杯香茅茶,超好飲。




泰國食嘢唔會有無料水,我地叫咗枝 sparkling。

  


餐前小吃,有 3 樣。




腰果、蓮藕、蝦片。

    


前菜,PM 揀咗有龍蝦嘅沙律。






中間泡沫下面,係雪凍紅咖哩,整到好似雪糕咁。




龍蝦加紅咖哩加泡沫。




我就揀咗個有 smoked mackerel 嘅沙律。




有好多魚,但有啲乾。




主菜,PM 食牛。






我食魚。








另外,又有飯同咖哩汁。

  


甜品,係薑味菠蘿雪葩,都好正。




食完,喺番 Siam Paragon 逛吓。




晏啲又去做 Spa,今次去 Rarin Jinda Wellness Spa。






沿呢條走廊行入去。




呢間房,一邊係做 Spa 嘅床,另一邊係冲凉房。






做完,又有啲嘢食吓,今次,係芒果糯米,比今朝買嗰個好食好多。

  


做完 Spa,徒步行去食晚飯,途中,經過 Amarin Plaza,去買林真香。




然後,再要行好遠,去好隔涉嘅餐廳。




Gaggan






我地上樓上,啲間隔係書架,好似間圖書館。




我地網上訂枱,送餐酒。




餐前小吃,先有個波。




然後,有隻半熟蛋。






然後,再有呢塊鐵片。




跟住,正式開始 tasting menu 上嘅嘢。

法國生蠔。




花瓜,做到粉碎狀。




松露,配薯蓉同慢煮蛋。






燒 river king prawn。






燒法國鵪鶉。






馬沙拉雞,加薄餅。






甜品,芒果疏乎厘(唔係好似),開心果泥雪葩。






每人 1600 baht 有咁多嘢食,都算抵,不過勁隔涉,我地唔想搭的士,食完行返出去搭 BTS,沿途都幾靜。


酒店嘅 package 送咗個 drink,今晚去飲咗佢。




我飲啤酒,PM 飲檸茶。

  




我地坐喺靠河,今晚夜色都唔錯。




Continue …

1 則留言:

  1. Hello 你好:
    我是商業周刊出版部的編輯
    看到你在部落格有Gaggan的照片
    我們有一本新書會介紹這家餐廳
    想要跟你買1張圖:400元
    不知你有沒有意願?
    有的話請回信給我
    謝謝

    若有任何問題,請不吝指教
    Best Wishes,
    Nicky Lin

    -----------------------------------------------------
    出版部Publications Dept. / senior editor
    商周集團Business Weekly Media Group
    Tel: 886-2-2505-6789#5393
    E-mail: nicky_lin@bwnet.com.tw
    台北市中山區民生東路二段141號4樓
    4F. No.141, Sec. 2, Minsheng E. Rd., Taipei City 104, Taiwan (R.o.c.)

    回覆刪除