大阪 毛馬桜之宮公園 モリタ屋

2013330 Saturday ( day 1 )


落機,首先買張 ICOCA & HARUKA 嘅套票,包來回空港嘅 JR 車飛,同埋一張有 2000 円嘅 ICOCA Card。




張 Card 係着住和服嘅 Hello Kitty 介紹櫻花下嘅大阪城,好鬼靚。

  


雖然我地可以搭 HARUKA 特急列車,但呢架嘢得個靚字,一個鐘先得一班車,又唔經大阪駅,所以,我地都係搭番関空快速算。

第一日,先 stay 喺大阪,我地返去喺梅田嘅酒店放低啲嘢,就出去心齋橋。

其實心齋橋冇乜好行,但我地上半日嘅行程,係去堀江嗰邊行橙街,同去道頓堀食 lunch,而心齋橋度又有間 NIKEid,就先去心齋橋。

吓?又有限定 Foamposite?重係今日発売,頂!。




重未開門,周圍逛吓先。








到差唔多 11 點返去,已經有啲人喺度排隊,我地又排埋一份。




跟住,有人出黎派籌,我地費事講咁多,佢派埋黎,就每人都攞一張。我張,係 11 號。




結果,一落機,嘢都未食,就破財 ed。

而家,屋企又多一對 Foamposite,以作供奉。




經歷喪敗事件,又出血 ed,心靈需要平復,而且已經 11 點幾,就去開餐。

行番過去道頓堀,去咗法善寺橫丁搵食。






我地食呢間。

松阪牛燒肉 M




我地以為佢有牛丼,但冇,可能係平日先有掛?所以,要自已燒。



  


呢舊嘢,事前同事後,好大分別。

  


我地叫咗呢個,似係 Sampler 嘅,有唔同部位,而且,赤身就夠喇,唔使食咁肥。




果然,少少肥,啱哂。




當然,熱氣嘢,重係成個 trip 嘅第一餐,所以,要做番啲嘢。




自家製燒牛肉丼。






佢每個部位都有標明,我地揀番最好食嗰個,對住 Menu 叫。




點解 … ?上面 1750 円,呢個 1500 円,好似上面個抵啲噃。




我地好節制咁食咗個 "late breakfast" 之後,就周圍逛,緩慢地行去橙街。










又係,有人影相,有人行咗去。






到達。




呢間好多人介紹過, … 影番張相先。




Sale 到會飛?




改名改得咁懶,盆盆都叫 Don't Worry!




呢間,勁多 I.T 嘢。




行夠,就過番過道頓堀嗰邊,食個小量 late lunch。

排章魚丸,見慣見熟。




但係,排澳門葡撻?




蟹道樂




咁上次食唔係十分滿意,今次,食個 lunch 算,平平地,旨在食個蟹羔寿司。




我地上咗樓上,呢度有道頓堀川同心齋橋嘅 view。




叫一個 set 兩份食,叫做明日香,無錯,尋晚搭完凌晨機,未冲凉,今日唔慌會香。




呢個 set,都係乜都有啲,但份量比夕食嘅少。










呢個燒賣,幾正。






但係主角,始終係佢。




重有個斧飯。

  




食埋個甜品,走得。




出番黎,點解可以多人成咁?人頭填滿心齋橋 ed。




返酒店 check in,再搭 JR 去桜ノ宮駅,落車就係毛馬桜之宮公園,係個賞櫻嘅名所。

行出個駅,就已經見到,沿住條街,開滿櫻花。




咦?佢地搞乜鬼?




行入去公園,好多人喺度賞櫻。








對面河岸,亦都開滿櫻花。




開始天黑喇,再行多一陣。






雖然呢度亦係夜櫻嘅名所,但係喺造幣局嗰邊,幾遠。今日比較攰,唔去喇。

返大阪駅,去搵地方坐低休息吓。

Café Solare Tsumugi




PM 食番嗰舊綠色嘢,但今次飲熱嘅綠茶。






我都係食番嗰杯嘢,不過今次我飲凍茶。






食完個 late tea,就喺番大阪駅上面嘅百貨公司逛,當然,行到去東急手,就少不免用佢嘅 free wi-fi 上吓網。

行到約 9 點,就去開餐。

呢餐冇 plan 到,都係穩陣啲,食 Sukiyaki,又唔使周圍搵,去番上次食嗰間。

モリタ




又有個期間限定嘅 Set,雖然唔知係乜,都叫佢。再加一個 Menu 上嘅 Sukiyaki。




個期間限定 Set,有個好正嘅前菜。




除咗而家啱季節嘅筍,右邊嘅凍肉加啫喱都好正。




重有兩舊和牛寿司,有別於其他地方嘅生牛肉,呢個經過火炙,熟咗半,好好多。

  


另一個前菜,普通啲,都有舊正筍。




兩個 Set 嘅和牛,到達。








同上次一樣,阿姐幫我地整第一塊。






正 正 正 正 正 !




然後,一次過放哂啲嘢落去。




飯,除咗漬物之外,重有右邊個牛肉佃煮。

  

  


甜品,又係個期間限定 Set 好啲。






今日食咗好多嘢,聽日過京都,繼續食。


Continue …

沒有留言:

發佈留言