阿寒湖 鶴雅 遊久の里


2012330Friday ( day 2 )


今日嘅主要節目,係坐車。

朝早,起身, check out ,行地下街,乜都影吓。








又去 ESTA ,等佢開門,然後買條紅豆魚食吓。






行番去中間,有呢間幾好行嘅家品店。






樓上,有 Comme Ca




又有小籠包。




然後,去大丸買個便當,同麵包,上車食。

便當,梗係要食牛肉飯啦。




佢有幾款牛,咁梗係要揀松阪牛啦。






札幌駅北口,上車。




之前睇飲食狗男女葉先生嘅專欄,佢唔止一次提到喺阿寒湖嘅鶴雅 遊久の里,都讚不絕口,咁我地睇吓個網頁,又好似幾好,就去試吓。

呢間嘢又有無料接駁巴士,直接由札幌去阿寒湖,幾方便。淨係呢程車,估計如果要俾錢,都怕且要五六千円。

無料接駁巴士嘅行程,如下:




於是,我地今日朝早 11 點半就喺札幌駅北口出發,搭呢架巴士,上阿寒湖。




因為係長途車,中途會停幾次,俾人去吓お手洗。

離開札幌,第一站,係南千歲。






當然,祇係停車一陣間,我就落車影番張相,舒展吓筋骨。離遠,見到喺千歲嗰個 Rera Outlet


繼續行,越黎越遠離市區,在雪山之間穿插。








跟住,又喺占冠停一停。




呢度個お手洗,門口有個郵筒仔。




上車,開餐,松阪牛,正。






繼續行,突然見到呢個牌,我地到咗十勝。可惜,祇係經過,有人已經流哂口水。




跟住,到第 3 站停車,足寄 あしょろ庵。




係個好遊客嘅土產店,可能時間充裕,呢度有幾個字時間行吓,我就影吓相。








繼續行,見到個疑似火山物體。




我地亦開始上山。




到達。




4 點半,比預算車程早咗一個鐘。

我地 check in ,返房,雖然冇揀貴房,都好靚。

門匙,有隻木雕貓頭鷹。




離遠 wide shot ,間房係咁。




一邊有洋式大床。




另一邊有和式榻榻米與茶几。




view 一般,但冇所謂啦。




有人喺出發前已經做足準備,知道呢度有自助咖啡機。






祇須將個密封嘅咖啡粉,就咁放落架機裏面,然後掣,即成。




PM 唔飲咖啡,就泡茶。




坐咗幾個鐘車,嘆番杯咖啡,食之前買咗但冇喺車度食到嘅麵包,同酒店房本身提供嘅小食。








食啲嘢,攤抖吓,就去浸溫泉,以消除坐咗幾個鐘車嘅疲勞。

男湯喺八階,連天台露天風呂。

飄住雪浸溫泉,本來係好爽嘅。但太大雪,又兼且好大風,就冇咁爽喇,因為始終個頭係露出水面,在強風下,耳背都會凍僵。最後,要用毛巾包住個頭。最後,入返去室內風呂算喇。

浸咗大半個鐘就夠皮。


PM 話佢去一階嘅女湯時,經過條商店街,有無料薯仔,我地就去番嗰度睇吓。




頂!完了,冇得食。




咁我地就行吓條商店街。呢度嘅名物之一,係阿寒湖嘅水藻。




又有水藻嘅公仔,又有一樽樽嘅水藻。






又有得摸吓。




呢度另一名物,係木雕,其中最多嘅,係貓頭鷹。






我地又喺酒店大堂周圍行吓,都好靚。














幾鍾意呢條魚嘅名。(唔知好唔好食呢?)






好似冇咁大雪啦,出街行吓先。

夜晚嘅酒店入口,係咁。




出面條街,好多舖,但冇乜人,雖然祇係 6 點幾。






我地向前行,行吓又睇吓。








去到有間 Lawson ,咦? Haagen-Dazs 有軟皮包雪糕,之前未見過。




又有呢個期間限定嘅合桃焦糖,好似好正。




諗吓,都係聽日先買喇。


差唔多係時候,返去開餐。

我地去佢個叫北璃宮嘅餐廳度食。






呢個就係今晚嘅 menu ,但已經冇辦法對番邊樣係邊樣。




呢杯餐前酒,勁過一般啲梅酒, PM 唔飲,俾埋我。




因為呢餐主要係烚吓烚吓,我驚熱氣,所以,又叫咗個啤酒飲吓。




前菜,隻碟幾靚,而且,都幾好食。




個筍,超爽。




呢塊係昆布包住魚,超正。




重有呢個,都好食。




又有幾件寿司,普普通通咁啦,件帆立貝都好鮮甜。




呢個,係名副其實嘅雪藏刺身。




今餐嘅主角,係呢個窩物。




同埋呢啲。(下面兩圖 show 嘅蟹祇係一人份量。)






嗰啲起肉怪,又出動。




呢個時候,又有茶碗蒸,同埋味噌汁。






最後,每人揀一款燒物, PM 又搶住叫牛,我就揀咗海老。

原來牛係漢堡牛肉,有兩條。




海老就得一隻。




個甜品,係青檸味蒟篛,好 refreshing ,正。




食完,都食咗個幾鐘,呢壇嘢都冇融過,講真,都幾想打爆佢睇吓。




好滿意嘅一餐。


返房,啲門都幾靚。




Continue …

沒有留言:

發佈留言