札幌 Mother Leaf 蟹將軍


2012329Thursday ( day 1 )


自從舊年 311 事件後,已經有成年冇返鄉下,諗住睇定啲先。

今次再去,感覺得出,日本好似都幾蕭條,起碼我地去嘅地方多數係咁。

我地坐 Cathay Pacific ,直飛新千歲空港。




飛機上嘅蕎麥麵有幾難食,都唔使再多講,但點解連顏色都做到咁駭人?




就算加咗汁同埋紫菜,都無補於事。




祇食咗半啖蕎麥麵,主要係食啲紫菜。於是唯有食呢個都比較正常嘅意粉。




同少少 cake




於是,去到札幌,極速搞掂個 JR Pass ,去酒店放低行李,就即去 Mother Leaf ,隊番個 waffle ,同整番杯咖啡。




可能唔啱季節,並冇以栗為主嘅季節限定嘢。




PM 叫咗上圖嗰個紅豆綠茶雪糕,都有幾粒栗。




我叫咗個 salted caramel ,有焦糖嘅美味,而又冇咁甜,又有兩球雪糕。






我飲凍咖啡, PM 就飲熱茶,都幾大陣仗。






呢度啲冰,係唔會融嘅。




開放式廚房。




食完,喺 Stellar Place 行吓。

佢走廊有呢啲剪影,好鬼藝術。




其實祇係一塊板,就投影出兩個人嘅輪廓,好鬼巧妙。




無目的,周圍行。






札幌駅地下街,開咗間熊仔專門店,梗要去睇吓。










黎札幌,通常都會即刻去拜會吓阿將軍。

我地行到個 tea 落咗格,就去參見蟹將軍




今次,我地唔使上樓,直入地下嗰層。




今期佢網頁嘅 coupon 唔係好啱使,冇用到。

照番老規矩,叫個乜都有嘅 set ,再加單品。

先黎前菜、豆腐。






蟹糕,始終最正係呢度。




酢蟹、蟹刺身、同燒蟹腳。








我地亦單品叫多個燒蟹,但反而唔及跟 set 嘅靚仔?




跟住,有窩物。






烚烚埋埋,都有好多蟹。




我地又一定會叫嘅,蟹糕寿司。






然後,又有天婦羅,同兩粒蟹燒賣。






最後,用個超甜嘅蟹湯做粥。哈! PM 話飽,我食咗 3 碗。






又有少少漬物。




生果,都好正。




我地經網頁訂枱,話會有贈品,原來係 Royce ,都唔錯。




食完,走得。

今日都幾攰,今晚重要執嘢,所以唔行喇,返酒店。




Continue …

沒有留言:

發佈留言