新加坡 The Courtyard


20111016Sunday ( day 5 )


今日 last day ,起身,又去 rise 食早餐。雖然有兩間可以揀,今日可以試第二間,不過,食過好,就無謂轉。






食完,又上去游一陣水。




之後,主要留番喺 Sands 逛商場。








佢條水道,有 gondola ,都真係有人會幫襯。






去到盡頭,就係嗰個水滴位,兜一個圈,返轉頭。




呢度都有間 TWG ,不過今日走喇,冇位食佢嘅 tea




咁就唯有去佢嘅 shop 度買茶葉。




店員非常專業,講解 darjeelingfirst flushsecond flush 有咩分別,唔似得我地香港嗰啲,問佢遠年普洱即係幾多年,即係遠到唔記得咁耐囉。

哈!買茶葉,用法碼同天秤,重會放多個吉袋,黎 offset 另一邊裝住茶葉嘅袋,一絲不苟。




買咗兩包。




佢個 Mall 入面,連溜冰場都有。




出番外面,好晒,個一條條嘅簷篷,喺地面形成一條條嘅影。




呢個,就係個水滴嘅上面。




我地去睇吓嗰朵嘢,又經過 LV






日頭嘅 city view 都幾靚。




又見到尋日食 JAAN 嘅酒店同嗰兩舊榴槤,形成有點兒不文嘅構圖,真係乜嘢人諗乜嘢嘢。




嗰朵嘢,係叫做 Artscience Museum






原來 Titanic 就符合又 artscience 喇,抵佢咁收得。




出面,有呢壇嘢。王菀之有首歌,叫融了鐘的時間,我諗,就係咁。




望番過酒店嗰邊。




我地今日唔食 lunch ,早餐時食定多啲嘢,然後,行到兩點零,過去 Fullertonhigh tea

Fullerton ,要過海,佢有個碼頭,有隻艇。






最後,決定搭的士去。




呢個,好似係佢側門。




入到去,裏面係中空嘅,樓底夠哂高,好舒服。




中間,有個幾靚嘅樓梯。






佢食 high tea 嘅地方,叫做 The Courtyard






坐喺樹傍,刀叉加送落葉。




先黎茶,係 TWG ,正。






tea set 黎喇,正。




scone 另外擺開,有 6 個。








片開個 scone ,搽 jam ,再夾番埋,完成自家製夾心士弓。

  


中間嗰層,有好多迷你三文治同鹹點,每款兩件。




一共有 7 款,每款,睇真啲。
















下層,有 3cake








上層,有一兜 crème brulee ,一杯朱古力慕斯,杯傍有兩隻 cake 仔,同埋有一隻 macaron










佢個 menu 寫明無限添加,亦見到佢架餐車泊喺附近。






我唔想用種族歧視咁嚴重嘅字眼,但明益自己友心態就非常明顯。控制餐車嘅阿姐係膚色較深嘅南亞人,附近有枱睇怕係佢同鄉嘅有約八九個大人再加幾個小童,枱面放咗有三個 tea set 鐵架,然後不停追加,冇誇張,真係不停。而我地幾次想加嘢(因為上層嘅 crème bruleemacaron 都係得一隻),佢都當我地透明。最後,我地要出聲叫,先理我地。本來都幾好嘅一餐,扣哂分。


埋單, 98.85 坡幣,愈覺得 JAAN 抵食。




後面,有個郵筒,睇佢介紹,原來,呢度曾經係郵局。




傳說中, Fullerton 嘅男厠嘅尿兜上面,有隻烏蠅,係真嘅。




食完 high tea ,四點零,行番過海傍,好多人。




食飽飽,決定行返去酒店,由呢條橋行過去。








返酒店, check out ,搭佢架免費 shuttle bus 出機場。喺機場,買斑蘭蛋糕。






帶返香港,慢慢食。






喺機場,重有啲時間,有人(唔講邊個)又話,大紙( 100 蚊)可以入番落匯豐,細紙散紙就唔得。結果,又見到佢。








咁有人(唔講邊個)又問,你估呢度嘅咖哩,會唔會好食過香港呢?咁唔試吓又點知,如果好好食我地又冇試過就唔抵喇。






同香港嘅冇乜分別。走得。




呢個 trip ,冇乜買嘢,之前買咗 TWG 茶葉,啱啱買咗斑蘭蛋糕,另外,有人,重買咗呢啲嘢,我唔發表意見。




都有買 TWG 嘅茶味 macaron ,不過,返到香港,有幾個碎咗。




其他,最大收穫,係兩間酒店都有 TWG 茶包,梗係唔客氣,攞哂。

沒有留言:

發佈留言