新加坡 老巴剎


20111014Friday ( day 3 )


住咗兩晚 Sentosa 嘅硬石酒店,今朝 check out ,然後轉移去 Marina Bay Sands ,又住兩晚。

入黎 Sentosa 可以搭地鐵加行路,但去 MBS 就離地鐵站遠啲,而且,呢度搭 Sentosa Express 兩個站出番個島都唔平,就索性搭的士(佢地叫德士)直去 MBS 。一路坐,一路四圍望,車內有收費表,咦?乜繁忙時間會貴啲?重貴成 35% 咁多!繁忙時間到 9 點半完,睇吓錶, 94 個字過啲啲。頂,又中伏。


到咗 MBS ,未夠鐘 check in ,就先放低兩隻背囊,然後輕身上路,去食早餐。




MBS 搭巴士去黃亞細肉骨茶嘅本店,落咗車重要行兩三個字,雖然係朝早,都幾晒。




我地坐喺條窄巷。






PMmenu 上嗰個招牌排骨湯,係最貴嘅項目。咁我唔叫埋同一樣,就叫咗個招牌肉骨湯,撈亂食,就等於兩個混合,但咁樣平啲。




招牌排骨湯,超正。




招牌肉骨湯,嘅骨位冇咁靚,但個湯係一樣嘅。




又叫咗兜油炸鬼,但係冧嘅。




近睇舊貴啲嘅排骨,幾樣好。




又有個杰撻撻黑色甜豉油,原來唔止點海南雞同早兩日點蝦正,點豬骨肉都咁正,定係,其實佢點乜都咁正。

  


食完,飲番幾杯茶,先走。




之後,喺 MBSfood court 度嘅黃亞細,都食咗碗肉骨茶做宵夜,比較之下,本店正好多,不枉我地長途跋涉去到咁遠去食佢嘅本店。


食完肉骨茶,搭番車過近 Clarke Quay 嗰邊周圍行,無乜目的地,行到夠鐘食 lunch








跟住呢餐,去 Raffles ,一間有過百年歷史嘅酒店,嘅 Long Bar Steakhouse 鋸扒。




酒店好矮,中間有內園。




入到去,又包場?有啲不妙。






好似重有另一邊,而廚房亦有做緊嘢,睇怕係有其他人嘅。




先黎麵包,吓?乜咁一般,樓下 Outback 都好食過佢。






PM 叫牛,咁我就食魚囉。

牛扒,算 OK ,不過不失。






3 款芥辣可以揀。




我舊魚,好似 … 有啲乾, over 咗。




以喺西餐廳(唔計高唔高級)食嘅魚黎講,呢舊,都算難食,又乾又柴皮,而且冇乜味。又中伏。


到甜品,我祇能夠話,係非常之普通以致覺得佢冇誠意甚至幾求其。






就算冇包場,以我地所見,佢都係得幾丁友幫襯。




其實間酒店有啲陰沈,我諗,夜晚會幾恐怖。






食完 Long Bar Steakhouse ,由酒店後面落番街,繼續四圍行。




之前,有諗過去逸群食海南雞飯,係蔡瀾「人生必去的餐廳」之一,但上網 check 又好似麻麻,唔食都去睇吓。

果然,幾唔吸引。






兜咗個圈,又行番去 Raffles 嘅正門嗰邊。




行吓行吓,突然間,就落雨。返酒店先。

返到酒店, check in ,返房,都幾大,不過係向外海,而唔係向內灣嘅 city view






天色依然麻麻,不過停咗雨,行得。




搭巴士出烏節路,四圍行,搵 tea 食。




到達。






呢間 jewels artisan chocolate ,有唔少書介紹,上網 check ,又好勁咁,攞乜獎物獎,睇佢 display ,又幾 high










咁我地就叫個 tea set 食吓啦。





  




其實,又唔係特別好食。當然,係好食嘅,不過未致於講到咁勁,喺香港 high tea 食到嘅,都唔差過佢。


食完,繼續喺烏節路行商場。




嘩!厲害。




行行吓,見到呢間亞坤,係名物,雖然係連所店,都要試吓,而且行到幾口渴,都想坐低飲杯嘢。




先黎大杯 iced tea ,再加一件咖央多,兩分食。






坐一陣,又繼續行。




呢個 Visitors Centre ,幾樣好。








夜晚,去老巴剎食串燒。




先入去裏面兜吓。




入面有隊 band ,有啲嘈。




而且想食嘅串燒,喺出面,就出番去。出面,都多人啲。




PM 話黎之前顏究過, 78 號舖最多人幫襯,我地就去食佢。




佢地一路燒,一路笑,睇得出真係開心咁燒。






但又係認真用心做,冇求其,唔係玩。




我地食個有肉有蝦嘅 set








再追加雞翼,同蝦。






食完,行過 Fullerton Hotel 嗰邊,影吓相。




旁邊,有條橋,藍色嘅。








跟住,行番過 Marina Bay 嗰邊,去獅城嘅地標嗰度。

咁佢又真係幾細隻。後面,遠處,係榴槤劇院。




內灣對面,就係我地住嘅 Sands Hotel




左邊係嗰朵嘢,同埋摩天輪。




到咗約 11 點,就有好似我地嘅幻彩 fing 香江。






Close up 影,嗰朵嘢。




Continue …

沒有留言:

發佈留言