京都 伏見稻荷大社 鮨まつもと 茶寮都路里 金閣寺 懷石料理 桜田

2012101~2 Monday Tuesday( day 5~6 )


今日起身,個風已經過咗,上咗去上面過埋東京,呢度,天色多雲,但冇雨,雲層中亦有少少藍天。




睇番電視,個風一啲都唔弱,不過尋日佢最接近大阪嘅時候,我地都喺室內,所以唔多覺。

那霸市,大貨車都被吹反 ed。




大阪市,都有吹斷樹 ed。




今朝,去伏見稻荷大社。

落去搭御堂筋線,好多人,車唔開,有故障?




車廂內,冇着燈。




不過,個個都繼續等,冇人走,咁我地又等。終於,車廂着番燈,然後,開車。




到達,伏見稻荷駅。






個駅嘅柱,油上紅色,都有啲似個鳥居陣。




由個駅徒步行去伏見稻荷大社,唔使 10 分鐘,非常方便。行行吓,喺條街度,就已經有鳥居。




轉個彎,就到。




先見到個好大嘅鳥居。






呢度,洗吓手。




然後,入神社。




周圍,有大量狐狸。

  


向山上方向行。




又有狐狸喇。




有個案內。




行哂成個山要好耐,我地祇行接近山腳嘅鳥居陣。

先係個較大而排得較疏嘅單排鳥居陣。






又有狐狸喇。




行入去。




回頭望,就見到柱上面寫住立鳥居嘅人。

  


行完單排大鳥居陣,就有兩排較細而排得密嘅鳥居陣。




行入去,好多人。




等咗一陣,先影到張少啲人嘅。




行行吓,有條罅,就見到隔籬嗰條鳥居陣。




見到出口喇,繼 Miho 後,又一次穿越時空。




哈!呢度有各款鳥居價錢。




呢度嘅許願牌,係狐狸樣。

  


連米老鼠都有?




呢度,叠起好多鳥居,有啲得隻手咁大嘅鳥居仔。




佢地做緊咩呢?閉目,念念有詞,再去捧起舊石,以我嘅推理,應該係舊許願石。




嘩!學生妹呀!

  


有人,就搶住去跟喺後面去捧舊石。




(話時話,點解好似淨係得女仔捧石?究竟許乜願?)


由啲鳥居陣行番落去。




沿途,又影吓。






搭車去祇園,我地早一個駅落車,沿鴨川散吓步。








行去祇園四条,轉入去花見小路通。




再轉入條小巷。




我地今日食 lunch 嘅地方,我對住地圖,行過佢門口兩次,最後都要問人,而佢都係帶番我埋黎呢度,真係一啲都唔似間寿司店。

鮨まつもと




我再對吓佢門牌,又真係同店名一樣,不過係打直寫,同埋冇咗個鮨字。




我地知佢得幾個位,所以一早 book 咗枱,但佢冇我地訂枱記錄,不過我地早,佢啲 booking 都係 1 點後,所以都 ok,咁我地又全程包場喇。




呢度冇乜花巧嘢。

  


連 Menu 都冇,祇係行入黎時,依稀見到門口走廊處有個牌,寫住有幾個 set,唔同價錢有唔同數目嘅寿司。

師傅問我地係咪食 10 舊,我以為 10 舊係最多嗰個 set,就答話係。

師傅開始做,我就開始影。






師傅放落黎時,都會講解每件係乜,但我多數都聽唔到。10 舊,如下。

白身魚,唔知乜,但好正。




呢舊,唔使講都知,squid,鮮味、爽口。老實講,喺日本都唔容易食到做得咁正嘅。




跟住,熟口熟面,都係唔知乜。




大卜口。




兩舊白身魚。

  


呢舊紅紅地,好似係鰤魚。




咁耐都未有海老、海胆,唔通叫咗個平 set?

又係魚。




跟住, 大 粒 春 。

我同 PM 從來都唔鍾意食大粒春(三文魚籽),即使喺寿司善都祇係覺得佢冇咁差。而大粒春好多時都出現喺唔係最貴嘅 set 度(貴嘅有海胆),所以,我相信呢個 10 舊寿司定食,未係最多嘅。

我都知食寿司嘅規矩同禮儀,就係要快,所以之前咁多舊,我都係用極速影,然後快速拎起筷子夾入口,由師傅放低至我夾入口最多十幾秒內完成,我亦唔會點豉油,佢點整我點食。

師傅都知道我會快食,但依然被我嚇咗一跳,因為,呢舊, 我 用 手。哈!




我會慶幸我叫錯咗個唔係最貴嘅 set,而有機會食到呢個大粒春,因為,好 好 食,呢次,亦為大粒春平反 ed。

亦好在我知道要快食,紫菜幾秒就會冧,但我極速影然後落手拿,就食到脆嘅紫菜撞微暖嘅飯同鮮甜嘅大粒春,撞到恰好,一絕。

最後,海鰻。




跟住,師傅做卷物。




卷物、卵。




個卵,有一面煎燶,正。

  


食完,總結吓。

呢間係 PM 搵嘅,話係日本食べログ網講喺京都寿司店排名好前嘅。結果,真係好食,而且,好純粹淨係得寿司,冇前菜,冇茶碗蒸,冇味噌汁,亦冇甜品,但如果再黎京都我地都會再食佢,食番最多寿司嗰個 set。

亦講多一點,就係,呢度嘅 wasabi,係食過最好食嘅,非常之 fresh,雖然我地唔會自己加,但從寿司裏面嘅,都食到佢有幾 fresh。

走喇,師傅送我地出門口。




哈!冇前菜、茶碗蒸、味噌汁,我地都冇辦法,但冇甜品,就好易補救,呢度,係京都嘛。

食完寿司,出番黎,先逛吓祇園四条,再去補救頭先嗰餐所欠嘅甜品。

街上,有唔少和服少女。






呢間幾出名,不過今個 trip 短,冇位,將來有機會先。






再行吓,影吓。










行咗一陣,就去食甜品,呢間係超人氣嘅長龍店,不過依家點幾鐘,重係 lunch time,應該冇咁多人掛,果然,唔使等。

茶寮都路里






有好多茶帚做裝飾。




上去閣樓,又長又窄。




坐低,飲杯茶,周圍好多香港人,似乎大家都揀呢個時間唔使等?




PM 食呢個。




我就食呢個。






食完就知佢點解係長龍店。

我地走嘅時候,重未夠兩點,已經勁長龍 ed,由閣樓沿樓梯排到落下便街外。




食完甜品,就起程,去金閣寺。

冇諗過喺京都會有咁岩重嘅塞車,祇係由四条呢邊,即係八坂神社對開,去到四条烏丸嗰邊,就行咗差唔多半個鐘。

結果,成個鐘先到金閣寺。




先睇吓案內,憑票入寺,有既定路線,單向前行,幾鬼商業。




出發。








見到主角,老連咁影。








今日天色一般,啱啱打完風,冇落雨算好彩,冇藍天冇白雲,算係咁。




行前啲,另一個角度。




呢度水面平靜啲,倒影亦清楚啲。




我諗,唔會有好多人影張好似咁樣冇金閣寺嘅相。由此可見,我係有獨立思考嘅。




行行吓,去咗間寺嘅後面。






再慢慢遠離。




猶抱琵琶半遮臉。




都幾快就行完、影完,漸漸遠去。




繼續沿指定路線前行。








都話佢好鬼商業。

  




走得,已經算行得慢,都唔使 9 個字就行完。




行完寺,出番大街,搭巴士去四条烏丸,又食 tea。已經 5 點幾,食少少,主要係休息吓。

虎屋菓寮




上閣樓,哈!可能就黎 6 點,我地又包場。




行完寺,搭完車,有杯凍茶,啱哂。




我食呢個,佢網頁推介,啱哂季節嘅,栗鹿の子(白餡入),簡稱栗波波。




準備,辣手摧波。




我又飲抹茶。




PM 就食呢個。




紅豆加白玉,簡單直接。




又有啲昆布,鹹甜相間。




食完,就落番下面舖頭,買羊羹。




我地訂咗枱 7 點開飯,重有一粒鐘,是但行吓四条烏丸。




行吓百貨公司嘅超市,有時,都覺得日本仔好無聊,將心機放喺無謂事嗰度。

  


跟住,就出現「烏丸四条喪敗事件」。




財就破咗喇(以 10 算買對 21,000 円嘅鞋),致於對鞋,都依然係放喺度供奉緊。

夠鐘,開飯。由四条烏丸行唔使十分鐘就到,喺條橫街入面。




呢餐,食懷石料理。

桜田 (さくらだ)




先坐低,休息吓。




呢度唔係好大,全店滿坐。




雖然地方唔大,都喺中間整個庭園仔,俾啲客人可以隔住玻璃欣賞吓。




呢句說話,「味道是茶道」,好似好玄。




懷石料理餐廳嘅其中一個特色係,啲器皿好靚。




據說,餐前酒用隻扁平、圓底、碟唔似碟、杯唔似杯嘅「兜」黎裝,就係等客人冇得放低佢而焗飲。




影完上面張相,就輪到我被焗,但我飲完就諗,有冇得添?

不過,跟住就放咗杯茶落黎,我惟有欣賞吓隻杯,影吓相。




上面幾片蘿蔔,下面有舊海老。




呢個唔止隻碗靚,裏面嘅湯嘅料都好靚,當然好食係唔使再多講。






跟住,有刺身。




PM 嗰隻碟係黃色。




有個醬油,同柚子汁。柚子汁係食烏賊用,但佢太好食,我地食魚都點埋佢,然後,趁佢未收,就咁夾黎食。






又有隻靚碗。








跟住,有個金色盒,打開有兩層。






下層好簡單,係燒魚,同柚子味蘿蔔蓉。




上層,就好似幅畫。




阿姐分俾我地,一人一份。




燒魚,加柚子味蘿蔔蓉,正。




食緊燒魚時,又換咗杯茶。




上層幅畫,亦拆開分俾我地。

  

  




跟住,有呢個。




又換過杯茶。




一人一碗麵,上面有隻半熟卵,PM 唔食俾埋我。




我有呢把扇,和立秋江上,西風一咲香, 好 文 采 。






跟住,又有隻靚碗。








最後,係釜飯。






又換過杯茶。




飯,有菇,同栗。






味噌汁,係我地都鍾意嘅赤味噌。個碗,係用竹筒造嘅。






PM 一碗飯就投降,我追加一碗,都有啲飯焦,漬物亦自動追加 ed。






啲牙籤,又係粗嘢。




食完飯,有生果、胡麻豆腐、果汁。






真係最後喇,有杯抹茶,同有舊米餅送茶。






飲完,走得。




老闆送我地出門口,嗰個表面上做緊侍應工作嘅小姐,係佢地個女。




食唔哂嘅飯,已經自動打包,留番聽朝做早餐。




返酒店執嘢,聽朝早機走,冇任何行程。

又係,我地走先至咁好天,月光都出埋。




早餐,食番尋晚嗰兩個飯糰。




然後,check out,我地住咗 4 晚嘅 Swissotel Nankai。




搭電車出空港,遇啱返工時間,好多人。




去到機場,搞掂 check in,就去候機室。






呢度食嘢唔及香港嗰個。






但我地冇乜興趣嘅,佢就有好多。




無無聊聊,杯麵都食一餐。






哈!大碗嗰個,有大塊扮卵。




都有攞呢啲。




行多一陣,就入去。








入咗去,就冇乜嘢行喇。




呢個 trip,最後呢餐。




END


  ←Last Day  ●●  Other  ●●  First Day→

沒有留言:

發佈留言