大阪 accueillir

2012930 Sunday ( day 4 )


今日,諗住去行 Rinku Premium Outlets。

起身,先逛吓酒店隔籬嘅高島屋。






上頂樓 Sanrio 睇吓有冇 500 円抽獎,係有嘅,不過啲獎品勁唔吸引。








跟住,去阪急梅田店搵 Issey Miyake。佢嘅專賣店喺 4 樓,我地上到去又搵唔到,好在我夠眼利,見到呢個牌。




於是,上 9 樓睇吓,就搵到,嗰啲膠粒手袋,同埋有三色嗰個款。






拜訪完三宅一生,就落地庫。

呢間嘅 Cheese Cake 正,買 ed。






呢間嘅羊羹,買。




呢個,紅豆加原粒栗,冇可能唔買。






今日 plan 咗去食西餐,但個風真係吹到埋黎,幾橫風橫雨。




但尋日先 confirm 張枱,咁都照去啦。

accueillir






枱面嗰朵嘢,幾特別。




牆上面有條罅,後面係廚房,見到廚師嘅背影。




先黎餐前小吃,正。

Amuse: Corn soup, Fennel chookie, Cumin and cheese puff





麵包,就有啲硬。

  


個 lunch set 所有嘢都定咗,唔使揀。

Entrée: Steamed abalone with eggplant puree



揭起啲野菜,就見到鮑魚。




一個 entrée 唔夠,重有第二個。

Entrée: Mushroom risotto and sauted sweetbread



哈!食完都唔知個 sweetbread 係乜動物嘅乜部位,Menu 有日文又唔識睇,不過整得都幾好食。(之後 check 番,係胸膜。)




然後有魚,係金目鯛,煎到皮脆肉嫩。

Poisson: Sauted red snapper with anchovy source



魚同肉之間,有個雪葩清吓味蕾。

Granité: Sherbet of lemongrass



跟住,又有靚靚嘅豬腩肉,係宮崎縣產南の島豚。

Viande: Roast of pork’s loin from Miyazaki



食完,PM 嗰碟剩低條肥邊,搞到收碟阿姐好緊張,以為有乜問題。致於我呢,條肥邊唔見咗,所以冇事。




甜品前,有個前甜品,係唔同色嘅葡萄,同啫喱,超正。

Advant Dessert: Fresh grapes with Delaware jelly





正式甜品,係朱古力,上枱再落汁。

    


Desserts: Truffle chocolate with chocolate sherbet and praline saurce



然後,咖啡、茶。

Café: Coffee







重有,小菓子。

Mignardises: Small cakes



食完,返難波,我地諗住去行 Outlet,就去南海難波駅轉車。




點知 …




相對於上次喺網走差啲冇車被困返唔到札幌,今次祇係冇車去 Outlet,濕濕碎。咁我地又去番大阪駅行。

雖然唔會搭 JR,都行過去八吓乜環境。停行、延遲,都係意料中事。

  


諗落聽日未必會經過大阪駅,前日見到嗰個 Cannelés,今日就去買咗先。








又有間人氣牛角包,買黎做聽朝早餐。






上去行公司,我就乜都影一餐。
















連接大丸同三越伊勢丹,喺大阪駅月台上面嘅通道,閉鎖中。




行到攰攰地,就食 tea,喺 LUCUA 嘅 5 樓,有呢間。

Café Solare Tsumugi






喺門口已經見到啲綠茶卷好正。




有人就叫呢個。




真係,好正。




自己斟茶,一壺可以斟到三杯。

  


我就食呢個。






轉去後面,都有塊蛋糕。




又有好靚嘅匙羹。




我地繼續向下行,到咗地底,又有 Isetan Girl,同新宿一樣。








今晚,食蟹道樂,所以,都過心齋橋行吓。








呢間,好鬼人氣。






蝸牛洗頭水?




行到,天開始黑。




開餐。如果,每個 trip 都會有啲遺憾嘅話,我地點都冇諗過,會係食咗好多年,好多次,嘅呢間。

蟹道樂

我地又係食個乜都有嘅 set,再加單品蟹羔寿司,同埋炭燒蟹腳。

但佢上菜速度奇快,都算喇,到最後,我地都未食完個蟹鍋,阿姐就用碗幫我地裝起,然後快速煮粥。

煮粥嘅技巧與誠意,都冇,純粹落雨收柴,加飯,加卵,搞,熄火,我相信我會做得好過佢。

而且阿姐唔係 80 後,而係 60 前,我覺得呢度嘅服務質素,已確實下降 ed。

是但影幾張算。












下次,未必再食佢喇。


  ←Last Day  ●●  Other  ●●  Next Day→

沒有留言:

發佈留言