大阪 La Baie モリタ屋

2012928 Friday ( day 2 )


因為前一晚搭凌晨機,瞓得少,尋晚就早啲瞓。今朝起身,再去浸埋游月山莊呢邊嘅大浴場,就浸夠皮。




浸完,就去開餐。早餐,係自助。








尋晚嗰餐,好似到而家重有啲飽,所以,冇食太多嘢。






其中,比較特別啲嘅,係個冷奴,有白有黑。




自己加鰹節,加幾多都得。




都幾正。




最後,食佢大量西柚。




食完早餐,走得,check out 後,由酒店車我地出去神戶電鉄嘅有馬溫泉駅。








去到三宮駅,有地下街通去 Sogo,就行過去逛吓超市。

途中,見到呢間 UCC 集團嘅,有張 poster,係栗!

Café Comfort






再埋去睇吓佢廚窗 display,嘩! 栗 呀 !




今年初去北海道,因為唔啱季節,冇栗食,今次啱季節,加上呢個 trip 比較短,見到就要食,否則走咗就唔會再返黎。

就係咁,我地入咗去,一個 set 兩份食。






佢有雜誌比人睇,有本 Kobe Café Book,哈!見到尋日幫襯過嘅 Granite Café。

  


食完,就去行超市。

喺 Sogo,又見到呢個,四四方方一舊煎餅,成舊都係紅豆,又中死穴,買。



  


行完超市,就返梅田。

返到梅田,一來未係點肚餓,二來重有時間,就去阪急三番街熊仔店。








見到有個夾公仔機。




埋去睇吓,100 円,就試吓,雖然,我地係低手中嘅低手。




結果,當然祇有爆粗。

影吓相,買吓嘢,就走。






隔籬有 Kiddy Land。




但我點都唔明,呢個據說好 hit 嘅農場精靈點解會 hit。




重有兩條衣着老土嘅細路,教人跳啲好核凸嘅舞。




我真心地懷疑,小朋友見到呢啲咁樣嘅公仔,會發惡夢。






係時候開餐喇,我地就由阪急梅田,經地下街,行過去大阪 Ritz Carlton,都幾遠,由好多人行到冇乜人。






呢餐,我地去 Ritz Carlton食。

La Baie




入到去,幾闊落,但唔係有好多枱。






有個扮火爐。




地氈都好靚。




行咗咁遠,坐低,飲杯水,食個餐前小吃,

  


食前のお愉しみ
Amuse bouche



麵包鬆軟好食但唔算特別,牛油同鹽就幾鬼扮嘢。

  


前菜,PM 叫個有毛蟹肉嘅。

毛蟹と柚子のカネロ二  フランスアキテーヌ産のキャビア
アボカドクリーム  秋野菜のタルト

Kegani crab and yuzu cannelloni, Aquitaine caviar, Avocado cream, Autumn vegetable tart



主角,就係嗰條卷,裏面係毛蟹肉,鮮甜得黎,又有少少海水味,再襯上面嘅魚籽,有人切咗一舊俾我之後,就警告我快啲食,唔係就會有危險。




我就食花瓜。

フォワグラとセップ茸のテリーヌ
カカオ風味の赤ワインレデュクション  梨とセップコンフィーのサラダ

Foie gras and porcini terrine, cacao and reduced red wine, nashi and porcini confit salad



花瓜本身已經好濃味,個面再有層朱古力,好夾,正。




另一邊嘅野菌,都好正。




PM 揀咗個有湯嘅 set,兩份飲。

係個唔知乜菌湯,先黎個湯底,見到有啲菇同兩舊蝦肉,上枱先加湯。






ラングスティーヌのコンソメ  セップ茸の香るフラン  セップ茸のコンフィーと共に
Langoustine consommé, flan and confit of Porcini



冇諗過用菇呀菌呀煲嘅湯會咁濃味,舊蝦肉亦超鮮味。有啲後悔冇一人一個。


主菜,PM 叫牛。

国産牛フィレ肉のロースト  エシャロットフュメ  森のキノコのフリカッセ
ガーリッククリーム  岡山牛蒡のブレゼ  秋トリュフの香り

Roasted Japanese fillet, smoked shallot, braised forest mushroom, garlic cream,
Okayama burdock, Autumn truffle






中間嗰個殼,裝住啲 garlic cream。




近睇舊牛肉,我都係快啲影,然後快啲食,呢排治安唔好。




我繼續食魚,見有 Kinki,唔使諗,即叫。

北海道産キンキと車海老のパピヨット
柚子の香り  セロリのモワローとミニポワロー

Steamed Hokkaido kinki fish, kuruma prawn, yuzu in carta fata celery mousse, poireau



上枱先剪膠袋,剪之前又叫我隊個鼻埋去,嘩!好香。




開袋,再落一劈汁,大功告成。






嫩滑加鮮味,我連汁都刮埋。




然後,甜品,有啲人又唔知叫乜嘢,搞到好鬼大陣仗。

叔叔推架車仔埋黎。




先將沙糖放落鑊,猛火煮成焦糖,落牛油,再繼續猛火煮梨。

    


然後,落個唔知乜汁,再煮。

  


最後,梗唔少得要玩一玩火。

  


上碟,加舊雲呢拿雪糕,再加一塊開心果脆餅。

  


大功告成。睇番相片嘅時間,佢用咗大約 8 分鐘完成。

梨のポワールリキュールフランベ  レーズンとクミン
ヴァニラアイスクリームとピスタチオチュイル

Nashi flambe, raisin, cumin, vanilla ice cream, pistachio crisp



我就叫咗啲比較簡單嘅嘢。

柔らかなクリスピーチョコレート  ジャスミンの香り  オレンジのソルベ
生姜をきかせたオレンジソーダのヴェリーヌ

Crispy chocolate fondant,Jasmine flavoured, orange sorbet, ginger and orange soda verrine



PM 飲茶,我飲咖啡,再有啲小菓子。






有人其實好鍾意呢啲棒棒糖,但喺 TWG 見到好貴,始終冇買,今日,就有得玩。




超正嘅一餐,有人又話係佢揀嘅。

食完 La Baie,已經 3 點半,下晝留喺梅田,行吓大阪駅上面嘅百貨公司。

又行番嗰條地下街返去大阪駅。




上返地面,又周圍影吓。






跟住行去個駅上面嘅百貨公司,先行大丸。上頂樓,有 Pokemon。






由頂樓落黎,見到有東急手。






四圍行,又影吓相。






又有嗰啲好醜樣嘅農場精靈,睇黎真係好 hit。




繼續行。




嘩!呢件好靚呀!有人流口水呀!不過,好很貴。




開始天黑,就由大丸行過去三越伊勢丹嗰邊。






呢度,喺大阪駅上面,可以望到月台。




上電梯,再望番落去,好似京都駅咁有好多鐵架。






有個平台,咁啱 magic hour,影番幾張相先。






繼續逛。




有呢間,小籠包。






又有呢間茶店。






今次,買 mo mo 茶。




我有啲鍾意呢間舖嘅名。




但其實係咪大阪人零舍 7 呢?又有喇。




今日個 lunch 食得晏,食到 3 點幾,所以冇食 tea,所以好快又肚餓,所以又係時候開餐。

我地今餐冇 plan 到去邊度食,就上去頂樓餐廳層,巡個圈睇吓。

呢間,唔知同嵐山嗰間有冇關係。




呢間,用炭燒 pizza,好似好正。






最終,經投票決定,都係食 sukiyaki,去咗呢間。

モリタ屋






我地坐卡位。










佢隻鑊我唔會話佢汚糟或者唔靚,但總覺得同今半比,呢隻鑊就差咗啲啲。




我地揀咗一個 sukiyaki 定食,同埋一個 sukiyaki 拼陶板燒嘅限定推介。

先黎前菜小吃。






跟住,有陶板燒,係 promotional 嘢,少少地,有兩舊,再加啲菜。雖然得兩舊,但好靚雪花,認真貴精不貴多。






一舖過就可以燒哂,牛肉每邊煎分零鐘就夠。

  


有得食。






然後,主角出場,靚仔到冇嘢講。左邊,有舊肥膏。






阿姐重拎咗啲大粒白沙糖埋黎。




先攞舊肥膏去煎啲油出黎,然後,落糖。

  


跟住,放兩塊牛肉落去,再加醬油。

  


牛肉夠靚,熟哂都唔會韌。




有得食。




我地以為跟住係自己郁手,但阿姐就擺哂啲嘢落去,砌到好整齊。




當然我地都睇實啲牛肉,以免 over 咗。




牛肉好易熟,快快夾起。






有飯、漬物、湯。








重有啲菜。




食完,換過杯綠茶,俾我地消滯。




生果好正,甜品,係啫喱桃,重正。






食完,好食,好滿意。但都少不免要同我地嘅至愛,人形町今半,比較吓。兩者係有啲唔同嘅 style,落糖似乎係關西風嘅特點,會甜啲同滑啲,兩者各有千秋,但我都係鍾意今半多少少。


之後,落番地底去梅田駅搭電車返歸。途中,見到呢間,好似好正,決定臨走先再黎買佢。






  ←Last Day  ●●  Other  ●●  Next Day→

沒有留言:

發佈留言