六甲山 Granite Café 有馬溫泉 月光園 游月山莊

2012927 Thursday ( day 1 )


呢個 trip 由諗吓到決定去都好倉卒,日數又唔多,機位又冇乜,回程要搭早機,都冇辦法,所以去程搭凌晨機,辛苦啲都要,可以有多番大半日時間。

今日重返緊工,放工即閃,返屋企,食啲嘢,就出機場。

我地又去 Traveller’s Lounge,諗住臨上機食番碗魚蛋粉,飽啲好瞓啲,點知,可能太夜,魚蛋粉完了,冇得食。




惟有等夠鐘上機。

哈!無啦啦,又變 B Class。




不過,可能呢架機比較舊,冇上次去札幌嗰架啲位咁靚。祇係前面多啲位,同埋張凳背可以放得低啲,但就冇得成個人瞓低。




凌晨機,可能大家都諗住早啲開餐早啲瞓,所以,起飛完就即刻派餐。




沙律、冷麵、麵包。




除咗喺飛機,我冇見過响邊度有啲咁嘅麵。麵包,係蒜蓉包,反而唔錯。

  


PM 叫牛,煎牛柳,都夠冧,唔錯。

  


我唔揀埋同一樣,要咗個意式雲吞,不過不失,牛柳好啲。




食完飯,有柚子,正。其實重有雪糕,不過唔食喇。




坐 B Class 食得好啲,都係其次,但瞓得好啲,就好緊要,因為搭凌晨機,尋日重返緊工,然後放工就行,冇乜休息。

好快就天光,不過,都算舒服咁瞓咗差唔多兩粒鐘,算係咁。




開始降落,晨霧中,見到個海。




搞掂入境,搭電車返難波,先去酒店放低隻篋,再去玩。

哈!我地又包咗成個車廂。




其實我地大多數時間都唔喺難波出沒,但個 trip 短,又要搭早機走,一頭一尾都係住難波方便啲,所以就住難波。

搞掂個篋,就去梅田,先食啲早餐,因為想早啲上六甲山,早啲行完就早啲返酒店浸溫泉,所以早餐最緊要快捷方便,就近近哋食老麥。

一個餐兩份食,有包、薯餅、汽水。

  


食完早餐,就去喺梅田嘅阪急 Tourist Center,買「有馬六甲周遊券」。




然後,出發,先搭火車,再轉巴士,然後搭纜車上六甲山。

呢個就係上六甲山嘅纜車站。






上車,沿途都係樹林,冇乜特別。








好快,就上到山上面。




望落山下面,就係神戶港,今日天晴,好晒,但有啲煙霞,景色唔係好清。




繼續行程,搭巴士去 Garden Terrace 嗰邊,首先見到呢個觀景台,襯冇乜人,上去睇吓。




俯瞰神戶港,依然係天晴,有煙霞。




另一邊,見到嗰個波。




呢間係餐廳,叫 Granite Café,一陣去食佢。




呢間好大間,係家品雜貨店,入去逛吓。




裏面好大,好多嘢,慢慢逛。






咁大間,總有啲啱睇嘅嘢。




跟住,就去睇吓嗰個波。




個波叫做六甲枝垂,外殼好似係用竹枝造。








有條通道入去,沿途掛咗好多白色公仔,好鬼藝術。








轉轉吓,落咗下層,中間,有個室,入去,抬頭望,光線由中間射落黎,感覺渾身都係藝術。










由個波度望番過去 Garden Terrace 嗰邊。




然後,過返去 Granite Café,開餐。




門口有是日 Menu,有人見到神戶牛三個字就立即決定 ed。我見嗰個秋の乜乜貴啲,都有得揀牛,就食佢。




入到去,我地坐室外嘅位。






個 view 係斜斜地望向大阪嗰邊。




湯、沙律、同沙律,唔記得邊個係邊個嘅 set。

  




PM 嗰個神戶牛,係咖哩。






我嗰個,係牛同野菜。



  


甜品,我個 set 貴啲,所以靚啲。






最後,一齊飲 iced lemon tea。

  


食完,出返黎,依然藍天白雲,正。




我地行去吊車站,搭吊車落山,返酒店。



  


開車。






翠綠嘅樹林已經咁靚,如果係紅葉,肯定靚到冇朋友。






有別於我地海水公園嘅密麻麻,喺條幾公里長嘅鋼上面,祇有我地一架吊車。




終於見到隔籬對頭車上黎,即係每邊一架,一邊上一邊落。




過埋呢個山脊,就落山。




跟住,一次過落到山腳,中間冇柱位,勁。




終於見到個駅。




到達,有馬溫泉駅。




落到街再回望,好似好求其咁喺山坡度起間嘢算。我地 360 嗰啲,就認真大陣仗,偏偏又鬼死咁兒戲。




先返酒店放低嘢,再去行溫泉街。

我地今晚住 月光園 游月山莊。






有人個名,已經出現喺酒店嘅門口。




呢度嘅溫泉街,都幾 typical,因為依山而建,不時要上落斜。






呢度嘅名物,係炭酸煎餅,行兩步就有一間。






有馬溫泉有所謂金湯同銀湯,我地先去搵金の湯,但係臨時休館 ed。

  


再去搵銀の湯,到達,好多人,我地諗咗一陣,都係決定唔入去浸,一來我地酒店有得浸,唔使喺呢度同人迫,二來我地拎住哂啲嘢,銀包護照相機,要浸都好麻煩。




沿途,都有啲特別啲嘅店舖。

呢間,人手造竹器,有人想買個綠茶帚,點知 … 勁貴,買唔落手。






又有間玩具博物館,但有料入場,所以冇入。

  


又見到呢個,乜咁似新加坡嗰隻?




佢企咗喺度好耐冇郁過,如果唔係拎住手機,都幾恐怖。




有間好大嘅寺。






跟住,落山,行去街尾。




有條有馬川。






可以行落去,好似個公園咁。




我地都落去行吓。




咪以為咁大條河川,得中間嗰條幾呎闊嘅渠仔有水,睇吓佢個警告牌就知。






川旁,有個泉源。




好喇,返酒店。




酒店門口呢邊,係酒店大堂連同一座幾高嘅大廈,然後,後面有條川,有條橋連接,川嘅另一邊,就係游月山莊。

呢條橋,叫月光橋。




經過大堂,落一層,就係條橋。




左邊,上游,見到座大廈,應該係鴻朧館。






對岸嗰邊,就係我地今晚住嘅游月山莊。




一路落到下游嗰邊。




過咗橋,就係游月山莊。




返去我地間房,係榻榻米。有個陽台仔,出便就係條川。食件餅,休息吓,再去浸溫泉。








我地 book 咗個佢話係岩洞嘅貸切風呂,喺鴻朧館嗰邊,原來係扮岩洞。






浸完,有杯無料啤酒。




我地行吓酒店裏面嘅店舖,隔一陣,就再去鴻朧館嘅大浴場度浸。

然後,浸到夠哂皮,就係時候開餐。




我地喺番間房入面,食會席料理。




餐前酒,係巨峰酒。




今次都有飲啤酒,不過並非有人唔生性喺酒店叫,而係之前喺7 仔買嘅。




先附,係胡桃豆腐,有豆、海苔、山葵。




八寸,一大盒,有好多嘢。




用胡麻酢撈嘅一兜嘢。




車海老,中間塞咗啲嘢入去。




秋鮭做嘅圓形寿司,上面有啲菊花瓣。




一大粒栗子。




呢個卷,中間有鰻魚。




有隻八爪魚,個頭咁漲,原來係蛋黃餡。






重有個卵物。




造里,即係刺身,有鮪、明石鯛、烏賊卷、海老、帆立貝。




煮物椀,有個波,係鱧,又有啲舞茸,用柚子煮。



    


焜炉,係鍋物,叫做神戶豚曙鍋。










呢間酒店,真係好識做生意,結果係,大家都咁開心。

睇佢網頁,除咗各款會席料理,重有啲別注料理可以追加,early bird 又有節。




咁我地本身個會席料理冇牛,就自己加番。

嘩!好靚仔。


  (留意張相右下角,有玄機。)






又見佢有個瀬戸内穴子の握り寿司,節咗千幾円,就叫個黎食。




喺佢網頁見到係有 3 條嘅,但冇諗過係咁大條,每條都超過半呎長,接近兩吋闊,又好夠厚,摺埋包住舊飯。






講番個會席料理,蓋物,係舊甘鯛。




油物,即係天婦羅,其中,最正,係海老同松茸。



  


酢之物,係鴨胸。




都唔記得呢個幾時擺落黎,最終都係食咗少少。




止椀、御飯,係赤味噌汁,同三田米煮嘅飯。




最後,係果物。




好  很  飽 。

我地攤抖咗好耐先再去浸,今次,去浸喺游月山莊呢便嘅露天風呂,叫做阿福の湯(男)同玉鉾の湯(女)。

聽朝,再浸埋呢邊嘅大浴場,就夠哂皮。


  Other  ●●  Next Day→

沒有留言:

發佈留言