伊勢神宮

2014419 Saturday ( day 3 )


起身,去奥田食堂食早餐,今次坐榻榻米,喺窗旁。






早餐,係和式自助。




開餐。












今日天晴。




日光日白,走廊都照着燈。




食飽,浸,check out,搭車去伊勢,先去宇治山田駅。




徒步行約 10 分鐘,經過山岡、民居。




到達。

倭庵 黒石



我地有個室。




前菜三款,八爪魚好食啲。






生卵撈菜?PM 唔食俾埋我?卵啊!




毛蟹,有起肉怪。






然後,有刺身,好正。




呢度近松阪,當然有松阪牛。








茶碗蒸,天婦羅。






呢個燒魚頭,好大個。




反轉,好多肉,搞咗好耐。




燒螺,鮮甜。






伊勢海老,每人有半邊。




又有兩舊寿司。






最後,有赤味噌汁、甜品。






食完 lunch,去伊勢神宮,時間關係,祇去內宮。






之前酒店有介紹伊勢神宮,可以參考。




過橋,入神宮。










沿大直路向前行,邊行邊影相。






但其實係好多人嘅,要影張冇咁多人嘅相,通常都要等一陣。






洗手都勁多人。




鳥居。




齊齊河邊洗手。













終於,到達正宮,以為佢會好金碧輝煌,原來祇係木造,果然係高層次。








回程,經過一個荒祭宮,排哂隊。






呢度有嘢賣,包括各式護身符,多人過心齋橋。




但轉個彎,後面就冇乜人。








呢隻好嘢,周圍走,都冇被人劏?




行完伊勢神宮嘅內宮,去おかげ横丁逛吓,醫吓個肚。




首先見到呢間,雖然我地冇諗住食番個牛丼,但佢都有松阪牛串燒,食。










繼續行。






吊住嘅,好似鬼臉,但其實佢係賣魚,又有得試食。








吉列松阪牛餅,排哂隊,睇怕係好嘢。






食咗唔少嘢,先停一停,行吓。










上面張相嘅屋簷,就係我地嘅下一個目的地,呢度嘅名物,赤福餅。

赤福 本店

已經四點幾,隨時會賣哂,但依然有好多人排緊隊。











入到去,好多人,好迫。




係榻榻米,要除鞋,但係我地坐呢邊,有啲人坐近條邊,而冇除鞋,我地都搵到個邊位,就咁坐低食。






我地食完出番黎,全部都已經「品切」,好彩。




食飽,再逛多一陣,趁未天黑,就走。






返到大阪,7 點幾,去酒店放低嘢,就去開餐,行過去西梅田,食蕎麥麵。

まき










有人又飲啤酒。

  


大蝦天婦羅蕎麥麵。








單品加個雜錦天婦羅。




燒鴨,好肥。




焗柚子味噌,將味噌塗在石磚上面,焗到燶,就咁食。




冷豆腐,配醬油、鹽、wasabi。

  


最後,蕎麥麵嘅湯。




聽日,過京都。


Continue …

沒有留言:

發佈留言