京都 下鴨神社 京懷石吉泉 三嶋亭

2014420 Sunday ( day 4 )


今日,過京都,起身望出窗外,天色麻麻,有微雨。




下鴨神社,係世界文化遺產。








先經過一個市集。












連麵包都有?






到達,下鴨神社。








又有人結婚。




入廟,洗手。






繼續逛,影相。














呢棵嘢,好似好勁。






每個生肖都有個位。










行完神社,去開餐。

行番出大街,5 分鐘就到。

吉泉






話說 lunch menu 有兩個,一個平啲一個貴啲,我地揀個貴啲嘅,以為會有個室,點知係冇。

咁我地坐 bar 枱,一共六個位,我地坐中間兩個,又以為冇個室都可以獨享呢間細細地嘅房仔,但原來之後再有兩 pair 人黎,坐滿,都幾迫。佢地係日本人,食一樣嘅嘢,都係一齊坐 bar 枱,所以,大家都係一樣待遇。








下面有個腳踏,穴位按摩,好搞嘢。




佢當然都擺哂啲威水嘢出黎。




問我地係唔係第一次黎,係,就俾咗個 folder 我地,內有簡介,同一隻 DVD。

(隻碟並唔係介紹間餐廳,而係呢度嘅主廚谷河師傅,年輕時上過嘅一個電視節目,料理の鉄人。)






又有熱茶,又有凍水,幾周到。






先黎一杯櫻花茶,鹹鹹地。




然後,谷河師傅親自出黎幫我地斟酒。






第一道菜,都幾先聲奪人。




海胆大根,超正。




第二道菜,估佢唔到,完全反璞歸真。




青 豆 , 好 大 粒 。




下一道菜,先由其他人拎啲嘢出黎,再開火煲湯,然後,由谷河師傅將材料放落碗,加湯,然後遞俾我地。

師傅叫我地先飲少少湯,試吓個味,然後將魚肉上面嘅菜推落湯入面,再飲,果然,湯嘅味道有好大轉變。呢個湯之前都飲過唔少,從來唔知道係咁樣飲嘅。

之後呢,師傅話:soup,meat,soup,meat …




然後,有刺身。




其中,我同 PM 嘅目光,都喺舊大卜口上面,好肥美。




我地見有兩個醬汁,就問小師傅邊樣點邊樣,以為係簡單問題,點知小師傅唔敢亂答,入咗去搵大師傅。




然後谷河師傅就走出黎,逐一教我地食。

有啲就咁食,有啲點醬油,有啲又分幾種食法,就咁食,或配上面嘅葉(紫蘇,或其他香草)一齊食,有唔同效果。

呢條大根,係最後食,以清味蕾。




食完刺身,好似上咗一課,可惜好快就唔記得哂。

跟住,有兩個碗物。






另一個碗,一樣咁靚。






跟住,係燒魚。








最後,食飯,似湯飯多過似粥。






有葱同埋漬物。






甜品,係柑桔啫喱。






然後,再有生果。




最後,抹茶,我同 PM 隻杯好唔同。






我隻靚啲。




送茶嘅菓子,一白一綠。








呢杯,真係最後喇。




埋單,我地都知價錢未計消費稅,而食懷石一般都會有十幾巴仙嘅 service charge,但係 … What the fuck?

有個 table charge ? We don't even have a fucking table!



(p.s.: 過咗幾個月,睇番,覺得應該補充吓,當日寫 blog 時,可能對個收費有啲意外,所以語氣上,好似有少少不滿,但若祇睇食物,係完全滿意嘅。食過唔少懷石同溫泉酒店嘅會席料理,一般食完好快就唔記得,但呢間就真係好食,以味出發,未必擺到好似幅畫咁,但實在,好食。)


食完,過四条逛,祇園、河原町,shopping。

到開始天黑,逛錦小路。








然後轉去御幸町通,向三条方向行。




一路行,一路逛。又夠鐘,開飯,食 sukiyaki。

三嶋亭






食懷石冇個室,食 sukiyaki 反而有。




用電爐,係傳統發熱。




有人飲啤酒,有人飲烏龍茶,有個肉碎,好正。



  


我地嘅牛肉,冇揀最貴嘅,但已經好肥美。




阿姐先幫我地每人煎一塊。

  


正!






煎咗第一塊牛肉之後,阿姐就舖啲菜上鑊。




我地慢慢食,騰出空間,就可以再煎牛肉。






最後,有士多啤梨奇異果啫喱。




聽日,上東京。


Continue …

沒有留言:

發佈留言