東京 Narisawa ナリサワ 表參道 Max Brenner 旬熟成 Kitchen Tachikichi

2014422 Tuesday ( day 6 )


今日係食嘢同 shopping,起身,去咗青山、外苑嗰頭。

有間 Francfranc,入去逛吓。






有兩層,好大。








夠鐘開餐,行返去青山一丁目嗰邊。

Narisawa




係咪得兩星,就唔將米芝蓮嘅嘢擺出黎呢?




Lunch Menu 得一個,Spring Collection, 2014,唔使揀。數一數,一共有 13 個項目,雖然睇個名多數都唔知係乜,但都好期待。




而其中最後個主菜,雖然寫住係牛,但佢介紹話,可以有另外嘅選擇,咁我地一般都會有牛食牛,但今次佢話廚師推介一個 Pigeon,話好正,而我地今晚又諗住去食牛,所以就聽佢講,一齊揀食鴿。


個 Menu 嘅主題係 Evolve with the Forest,充滿原野色彩。

首先,有 "Bread of the Forest 2010",但我唔明佢亦冇講點解係 2010,而且用引號,有啲神祕。

將舊粉團,放入盅內,用火隔水微微加熱,以便粉團發酵。




一邊等個粉團發酵,一邊繼續食。

跟住,Essence of the forest and Satoyama scenery。

當時唔知 Satoyama 係乜山,之後 Google 吓,係喺飛驒嘅里山。




最精粹嘅,係嗰杯用樹枝載住嘅水。水,有水味。

其他,詩中有畫,畫中有詩,食意境多過食味道。


繼續,Chiayu, Sweet fish • Sakura on the river surface,有兩條魚。總算呢個好睇又好食。




跟住,"Soil 2001",比之前個麵包更離奇,2001?又有引號?有 13 年嘅泥土?




係一杯「泥汁」,我地兩個人,佢都用一排杯,不過得兩隻杯有。唔知係唔係真係泥,有啲牛蒡味,又有啲樹根味。


呢個時候,之前舊粉團已經完成發酵,阿姐將佢放入一個已經燒熱嘅石兜裏面,用木蓋住,由佢喺裏面焗。




一邊等,一邊又繼續食,Spring mountain and sea。




係菜同魚,菜嘅主角係筍,魚就聽唔到佢講係乜魚,似係鯛,呢個好睇又好食。


頭先搞咗好耐嘅麵包,Bread of the Forest 2010,終於出爐,用舊木裝住,再加舊有綠色好似青苔外衣嘅牛油。




搞咁多嘢,食落,佢同時上枱嘅另一個蜂蜜麵包,好食啲。




下一個,Langoustine, Suruga Bay。




隻蝦,有啲似我地嘅賴尿蝦,但啲肉實啲彈牙啲,而且有好多卵,超正,上面紅色係蕃茄。




啲菜都好正,食完,就見到個殼。

  


又有引號喇,"Ash 2009" Scene of the seashore。食完泥都未夠,今次食灰。

先推呢壇嘢埋黎,佢話係液態氮。就咁放喺我身旁,個兜又上闊下窄,似乎好易撞跌,都有啲危險。




然後,有隻魷魚筒。




喺液態氮裏面,已經有個用果酸(檸檬汁、其他)做嘅汁,在超低溫下變成灰色粉狀。






啲「粉汁」又真係幾似灰。




「粉汁」濕咗變咗黑色,入口酸酸地,好清新。




然後,又有靚靚嘅豬腩肉,Kashu pork, Chiba。




呢個,都幾肥,又有啲韌,普通咗啲。


呢個時候,加咗個蜂蜜麵包俾我地。




然後有呢個蟹羹,Horse crab, Hokkaido • Monk fish liver, Ishikawa,超正。




我地坐近佢個廚房,隔住玻璃,可以睇到佢地做菜。




見到廚師將煙注入玻璃罩入面。




原來係我地嘅,Spanish mackerel, Hagi, Yamaguchi。




揭起個罩,索吓啲煙,然後,有舊魚。




最後呢個 Main Course,Menu 寫住係 "Sumi 2009" Tajima beef,但係我地揀咗食 Pigeon。




果然冇老點,好正。




跟住,有杯 Cocktail,叫做 Salty Dog。杯嘢唔係鹹嘅,但喺杯邊黐咗啲鹽,飲嘅時候就會沾到啲鹽。




然後,係 Menu 上最後一個項目,Sakura • Amazake • Mugwort,即係櫻花、日本甘酒、艾草。個玻璃兜都好靚。






以為食完,原來未,有架甜品車推咗埋黎。




我揀咗呢啲。




PM 揀咗呢啲。




呢個綠茶波波,好特別。




其他,都好正。

  


我飲 Cappuccino,PM 飲 Lemon Tea。

  

  


又以為食完,原來又未,呢排 Macaron,顏色由淺至深,好有氣勢。




每個都唔同味道,由淺至深,分別係:
  Chocolat Blanc à la Lavande
  Café Crème
  Caramel à la Vanille
  Caramel Salé
  Cacao 41%
  Chocolat à la Rose
  Cacao 66%
  Cacao 72%
  Cacao 80%


  


呢餐,好特別,係一個好好嘅 experience,雖然有幾個項目又泥又灰有啲造作,但就算唔計嗰啲,都已經物有所值,甜品更係超多超正。


行過表參道,逛街 shopping。






Laforet。










對面有個新 Mall,上次黎都未有。








呢間啲嘢好鬼 design。










繼續逛,周街影相。




裏原宿,Porter,冇收穫。








知道 Nike 已經摺咗,行過去睇吓,間三尖八角嘅舖,變咗賣衫。






又經過呢間 Peltier,之前都會幫襯佢。




行天橋過返去表參道山。










其實表參道山冇乜好逛。






不過,呢間,有好多人排隊。






我地攞個 Menu 睇吓,又去隔住玻璃睇吓人地食啲乜,然後,我地又排。




入得。

Max Brenner Chocolate Bar








佢啲燈,條芯,僅僅暗紅,有情調。




佢都有幾多嘢食,不過我地其實 … 重幾飽吓。






呢個 Fondue,係每一枱都食嘅,三個兜,其中一個係拖肥,另外兩個,可揀朱古力,dark、milk or white。




另外,我又鍾意奶昔,有個 80's Milkshake,啱哂。




有得食。




拖肥、dark chocolate、milk chocolate。






有香蕉、士多啤梨、曲奇、Brownie 同綿花糖。



  




杯 Milkshake 都好正。






物超所值!唔怪得咁多人排。




食完,向涉谷方向行。

呢座嘢好靚。








隔籬嗰間,都好有特色。






然後,經過 Pierre Hermé 本店,有人立即破財 ed。




去到涉谷,主要係逛 Shibuya Hikarie。














入夜,去麻布十番,食呢間,係熟成牛嘅專門店,亦設餐廳。

旬熟成 Kitchen Tachikichi






一入門口,就見到有個爐,炭燒和牛,好鬼香。




我地上閣樓,都幾多位。








有牛肉碎嘅炒野菜。






揀咗兩個牛,係赤城牛,肩位同西欄位,同一個豬,係米沢豚,都係肩位。




滿足哂我地兩個食肉怪。








醬油、岩鹽、wasabi。




腸、蕃薯、味噌汁,都好正。








聽日,去天空樹。


Continue …

沒有留言:

發佈留言