築地市場 銀座久兵衛 三鷹之森美術館 吉祥寺

2014424 Thursday ( day 8 )


今日,去築地市場,以前都去過,寿司大、大和,都食過。

今次再去,因為佢終於都確實會搬,所以,再去逛吓,可能係最後一次。

又由呢度行入去。




周圍行,都好多人。




去睇吓寿司大,好似唔算多人。




原來條隊喺轉彎後面繼續。




隔籬嘅大和寿司,都好多人。




其實,除咗呢兩間,重有好多選擇,根據一啲旅遊書籍講,每間都可以獨當一面,云云。














吉野家嘅本店,都喺築地。








呢間,個名好正。




咦?撮影禁止噃。




行去築地嘅場外市場。










呢間,買咗個蟹柳,雖然係粉做嘅,但又幾好食。








咁大舊岩鹽先係 500 円,真唔真?




呢間,睇個價錢,同環境,要幫襯,需要有好強嘅信念。








其實場外市場好逛啲。






又有啲講信念嘅嘢。




呢間,鰹削,可以買製成品,或者買舊魚買個刨自己做,我地都買咗包。





  


呢間,有試食,買 ed。





  


祇賣 100 円,但超正。



  


行番出外圍,好多食肆。














逛完築地,徒步行過去銀座。






經過呢間,買番兩舊。






開餐。

銀座久兵衛






我地有訂位,見到我個名。




個 Menu 冇變,但以前稅入而家改咗做稅出。




我地又坐遠山師傅前面。




呢度嘅海苔,每人食三碗,起碼。




前菜,PM 揀魷魚仔,我揀茶碗蒸。








已經三年多冇黎,好期待。










見到海老同北寄貝,以前食開係赤貝,冇咗?








北寄貝、海老,同味噌汁。








海胆、大卜口、同唔知乜魚。








最後,鹽燒、汁燒海鰻,亦上埋個燒蝦頭。








卷物、卵。







  


甜品,係紅豆綠茶羊羹。




行過去有樂町駅。










搭 JR 過東京駅,轉中央線去三鷹駅,再搭接駁巴士去三鷹之森吉卜力美術館。






館內禁止撮影,我收埋架相機時影咗一張好靚嘅彩色玻璃窗。




館內冇得影,館外就可以。山丘上嘅天空の城機械人,係必影項目。










由山丘望番落去入口。













走嘅時候,重多咗人。




我地行去吉祥寺,途中,有啲已經好殘嘅櫻花。










吉祥寺,購物街。




呢度名物,SATOU 炸牛肉波,要排隊。










買咗,再去老麥買杯汽水,坐低食。






隔籬都有間長龍店,埋去睇吓,係賣紅豆餅。








繼續逛。

















熊仔有抽獎。






有人抽咗,係 3 個膠盒,唔係好滿意。



  


再由我出手,結果,係兩隻杯。

  


夜晚,返新宿,冇 plan 到食乜,知道新宿都開咗間,近近地,就去食。

一蘭拉麵

  




我加卵,PM 加木耳,原來木耳幾好食,下次我都加。








連湯都飲哂。




呢句話,我 totally agree。




Continue …

1 則留言:

  1. 每次看您的網誌我就急不及代的,要計劃下一次的日本之旅...

    回覆刪除