東京 代官山 ASO 池袋 無敵家


2011221Monday ( day 10 )


早餐喺酒店房,食番尋日喺東京駅 Buzz Search 買嘅餅,一件栗子,一件士多啤梨。




今日午餐去食 ASO 代官山,呢間嘢,要起碼一個月前訂枱,而且星期六日全部做婚宴,散戶一概冇得訂。

天晴,在寧靜的早上,在代官山駅,非常緩慢咁喺條街度行。啲樓唔高,有啲幾有特色。










呢間疑似法國藍帶甜品學校。




再行,有個圈。




又有塊嘢。




有靚仔信箱。




呢間就係 ASO 代官山,外觀都幾得。




入到去,係咁嘅。






枱面擺設都好靚。




一排麵包,有型,又有氣勢。

唔使擔心多得滯,黎之前已做定 research ,食唔哂會自動打包俾客人帶走,連開聲都唔使。



research 時又知道,有星嗰個係蕃茄包,最好食。




除咗上面嗰排,隻碟本身又放咗隻 regular 嘅麵包,就算祇食一半其實都已經飽咗。




呢杯嘢,上面有啲菜定係香草,又有啲花瓣,同埋有條攣弓嘅餅,下面就有半杯 mousse ,食落又有花瓜味。




隻杯倒轉給住啲煙,揭開時要即刻伸個鼻埋去聞,慢啲都會冇咗。




擺喺四周圍嘅,有青瓜,紅蘿蔔等,加埋都有好多,又係夠食到人好飽。啲瓜嘅擺法,既唔對稱,又唔似亂黎,好似隱藏住高深佈局。




中間舊魚,唔使諗都知,係有煙味嘅。




有杯意粉,上面有啲 parma ham




又有碟菜,同埋汁,汁有左邊透明啫哩,同右邊白色泡沫。




原來係由自己郁手,自掣撈意粉。首先將杯裏面嘅意粉同 parma ham 倒落碟,然後撈勻,即成。咁容易我都整得唔靚,可想而知,我喺厨藝上,係幾有天份。




終於到 main course 啦,呢壇嘢,係我嘅。




個鐵煲入面,有舊預先燒熱嘅石,然後在熱石上,舖上香草,再放舊魚上去,再放一塊 parma ham 喺面。有香草隔開,舊石唔會煎到舊魚。跟住倒水入去,聽到吱吱聲,熱石將水煲滾,衾埋個蓋,將舊魚蒸熟。有個沙漏計時,又有支針去拮吓舊魚 check 熟未,同有隻叉去拮番舊魚出黎。

上咗碟,淋汁。舊魚又有香草味,又有火腿味,好在都重有本身魚嘅鮮味。




揭開塊 ham ,就見到舊魚。




另一邊廂, PM 依然係食牛,面頰肉,簡單得多。




食完 main course ,有雪葩。




甜品,多項朱古力,超正。




左邊嗰杯係雪糕,上面個波,篤穿,有朱古力醬。

  


頂,影張相咁快就融,要快食。




到嘆 coffee 時,放咗盆嘢落黎,睇真啲,上面嘅唔係花,係糖果。






雖然好飽,但都唔使好耐,就剩番哂啲棍。




當然都有唔經意咁不時吓四周圍,嘩!食雪糕會用成舊冰裝住上,重好通透,會唔會好似我地香港名物菠蘿炒飯嗰個菠蘿咁呢?呢度係日本,我諗唔會。

隔離嗰隻反轉飛碟形玻璃碟都好得,但太遠,睇唔到係乜。

心諗,我地兩兜友,淨係識食朱古力,認真膚淺。




隔離枱嘅擺設都唔同,幾科幻。




埋單時,之前冇食嘅麵包,已經用個袋裝好,個袋都幾靚仔。




食完,搭番車過涉谷,然後,好緩慢咁行過去原宿、表參道嗰邊。

呢間 LaforetPM 必去嘅,今個 trip 黎到今日,尾二嗰日,先去。




又有去行吓搬咗嘅 Kiddy Land








呢個 trip 有成 11 日,但 tea 嘅數量岩重少,祇喺第一日落機到咗新宿時食咗一次, that’s it 。第二日食完 L'Auberge de L'ill 太飽,第三日搭車入輕井澤,第四日搭車落京都,第五日食完菊乃井同第六日食完 accueillir 都係好飽(雖然第六日都有喺黑門市場食咗幾件寿司),跟住第七日搭車去白浜,第八日搭車去浦島,第九日搭車上番東京,今日第十日,尾二啦,雖然食完 ASO 代官山都係好飽,但係點都要 tea 多次。

所以,盡量行多啲,以幫助消化,騰出空間。然後,黎到表參道,不作他想,食 Peltier

我又飲咖啡, PM 繼續檸茶,我一件 tartPM 一件雪糕蜂蜜多士(雪糕過咗我嗰邊),正。








夜啲,上去池袋行。在西武超市,見到呢個,有好多人排隊,係賣格仔餅。




今晚,食無敵家






都唔使諗囉,就叫咗門口貼出黎最人氣嗰兩個,本卜口特丸麵,同埋元味肉玉麵。




枱面嘅嘢,最吸引就唔使講,梗係生蒜。

  




有得食。我同 PM ,一人一碗。






當然,齊齊勁落生蒜。




Continue …

沒有留言:

發佈留言