浦島 忘歸洞


2011219Saturday ( day 8 )


清晨近五點,被月光「殘」眼醒咗,天階夜色涼如水,影番張相先。




好快,就慢慢天光。




跟住,再去浸吓溫泉,然後又開餐。早餐,就冇乜特別。




食完早餐,出街行吓,呢度有個足湯橫丁,可以一路浸住對腳一路食麵,不過未開,連水都未有。










天色幾好。




再行多一陣,決定搭早一班車去浦島。








因為鐵路沿海岸線而建,沿途風景都好靚。但要在行駛中嘅火車影窗外景物,其實好難,甚至唔係有幾困難,而係完全撞彩。




明明呢一刻冇嘢,拑完掣,會多咗條電線桿。惟有影多啲,然後靠撞彩。






呢堆石頭陣,好特別,但祇能勉強影到咁。




到咗紀伊勝浦駅,已經中午,是但揾地方食嘢。




呢間食燒肉,叫咗兩個唔同嘅 set

  






網燒大量牛肉、牛舌,下圖係牛仔骨、雞肉同腸仔,都 ok 唔錯。



  


今晚住ホテル浦島,有個叫忘歸洞嘅名物。從碼頭望過去酒店,係咁嘅。今日又天晴,藍天白雲,正。




要搭呢隻烏龜船過去。




酒店有下面本館,又有山頂嘅山上館,中間有條好長嘅電梯連接。




周邊島嶼都幾靚。




呢間房,都幾大,雖然係低層,但向海,見到隻烏龜船泊喺出面。






有塊餅,都寫住忘歸洞,梗係唔客氣啦。




先去浸其中一個溫泉,途中見到呢個,叫狼煙山遊園嘅地方,就決定一陣去行吓。

其實係條行山徑,可以去一個浦島稻荷神社。我自己去行吓影吓相, PM 就去咗浸一個好似較削嘅溫泉,話如果真係削,我就唔使去。

結果,行咗都幾遠,成個山得我一個人,好驚,去到神社,都係得我一個人,要緊記,天黑前要閃。



再行,轉彎,就係神社。






從山上望番落去內港。




另一邊,見到呢間係喺隔籬島嘅ホテル中の島,都幾靚仔。




山後面係太平洋,一望無際。如果秋天,就會有秋水共長天一色。




然後,行咗去山上館嘅天台,見到再另一邊,有個泳池,似係依海岸嘅岩石「填」出黎,睇番酒店案內,應該係酒店設施之一,叫做千畳敷プール,不過祇在夏季開放使用。




影完相,就繼續喪浸溫泉,跟住呢張案內,每浸一個,就給一個印。






講到浸溫泉,因為有朋友黎過教路,話呢度有好多溫泉,雖然有好嘅又有普通嘅,但都一浸無妨,如果想浸哂咁多個,就要爭取時間。所以, check in 後,返房放低嘢,就第一時間去浸。

顏究完上面張案內,決定先去 ➄ 和 ➅ 。

搭嗰條好長嘅電梯,上去山上館。




行一陣,就到 ➅ 號,天海の湯






冇人,忍唔住手 … ,小心 check 過哂冇嘢,先擺出黎。




向海嗰邊,係半開放,隔住啲矮樹可以望到海。浸約半個鐘,就夠,走得。喺溫泉門口,給番個印。跟住就 next




上一層樓,去 ➄ 號,遙峰の湯。呢個係室內嘅,但有好大落地玻璃,望到內港景色。又浸半個鐘,就返去。

原來有,可以直落返一階,唔使搭番嗰條長電梯。






由山頂,搭係垂直落,就去咗個山嘅中間,要行條好長嘅隧道出番去。




隧道牆壁,有「窗口」,可以望到窗外嘅岩石。




途中經過,見到忘歸洞入口,一陣先去浸佢。




呢個時候, PM 自己去浸 ➁ 號,我就去行狼煙山遊園,影吓相,諗住如果個 ➁ 號係削嘅,我就唔使去,雖然男同女嘅 ➁ 號係唔同嘅,但照計應該都 similar

結果,個 ➁ 號真係有啲削,或者應該話比較普通,喺其他地方唔會彈佢,喺呢度就有好啲嘅,唔使去浸佢。不過結果我都有入去望過吓,雖然冇浸到。

未夠鐘食飯,就去浸 ➀ 號仔,忘歸洞。我都算行過吓山,隔一隔, PM 就連續浸 4 個,勁呀。




期待咗好耐,終於,浸完, PM 話超正,但我祇覺一般,雖然在岩洞中,但都幾細,望到海但又離得遠,並冇海浪拍埋身嘅感覺。

尋日喺白浜食咗餐超正會席,今日普通啲,食大堂嘅 buffet

有真人表演,即場劏魚。






個魚頭用黎做炸物。




雖然睇落麻麻,都攞咗幾舊黎食。




又有煮物、炸物、蝦物、茄物、同杯物。












呢個,真係估佢唔到,雖然好玩多過好食,但啲菠蘿幾正,一於追加。








又有雪糕同夾餅,自製雪糕批。結果有人貪心,多得滯,凸哂出黎。

  




食物雖然一般,但勝在好玩。原來全場最受歡迎,都係呢個。




食完飯,周圍行,等落咗隔,然後先再浸。

呢幅圖,係咪以前古代嘅浦島溫泉呢?




可以去埋其餘嗰兩個, ➂ 號同 ➃ 號,玄武洞磯の湯

磯の湯祇一般,可能啲水質唔同掛,但個池就冇特別。

玄武洞就超正,祇一欄之隔,就係海,右邊係大海,左邊係佈滿岩石嘅海岸,近距離睇住啲巨浪一個一個從右至左拍過黎,打在岩石上,呯呯聲巨響同時激起衝天浪花,勁。偶然又會有海水洒到浸在溫泉水中嘅我,一樂也。

諗起天龍八部裏面所講嘅,「洞中無日月,人間至樂也。」

浸完,我覺得玄武洞好過忘歸洞PM 就話忘歸洞好啲,於是,我地懷疑,忘歸洞男女兩邊係唔同嘅。睇番張案內,祇有忘歸洞寫明係會「朝夕男女湯入替」,聽朝再去。



Continue …

沒有留言:

發佈留言