新加坡


2012626Tuesday ( day 5 )


尋晚凌晨機,飛 3 個鐘,再加番 3 個鐘時差,黎到新加坡,就啱啱天光。由機倉望出去,日出 ing




今日,登陸新加坡,純粹過境。

先去酒店放低嘢,然後去食早餐。

飛咗一晚(其實得 3 個鐘),冇覺好瞓,烏吓烏吓咁,最好隊番碗肉骨茶,醒一醒神。首選,梗係黃亞細肉骨茶嘅本店,胡椒香夠哂,又冇乜藥味,正。








今次,唔使爭,我同 PM 都一齊叫咗個招牌排骨湯。






食完,沿大街行番去地鐵站,天晴,但唔太熱。




我地下一站, Singapore Flyer






不過,我地唔係去坐佢,祇係最近睇電視,介紹佢下面有個 food court ,講到好正,上次又冇黎呢頭,今次,就黎行吓。

離遠, Sands 好似好矮咁。




嗰朵嘢,更加好似隻飛船,降落喺地球,上演外星人襲地球。




哈!原來,行咗埋去個摩天輪度,就會影唔到佢。




咁就又影吓 Sands 啦。






呢度望番過去 Marina Bay 嘅內灣,個 view 都唔錯。




隔籬,就係開咗冇耐嘅 Gardens by the Bay

身為香港人,見到呢個咁大嘅花園,心裏總有啲滋味,靚定唔靚,見仁見智,但起碼夠大,起碼,有。

記得之前睇新聞,花園開幕嗰時,佢地嘅總理講,要搞個咁樣嘅花園,咁大,而且喺正市中心,最緊要嘅,並唔係地,或者錢,而係決心。

聽到呢番說話,身為香港人,心裏總有啲滋味。而我地嘅西九,已經晒咗十幾年月光,恐怕最終亦會以地產項目收場。

(寫呢篇 blog 期間,甚至有人提議將舊啟德都改埋做起樓,唉!)




講番我地黎 Flyer 嘅目的,行去個 food court 度,原來,都幾削。






好彩,見到呢間,門口有個牌。




個牌寫住,今日食蟹有 discount




我地比較早,入到去冇乜人。




出面,都有公園 view




小食,炸花生,幾好食。




蟹,白胡椒炒。




我地本來 plan 咗今晚食蟹,又有啲小人之心咁諗,節扣蟹會唔會冇咁靚,所以唔叫咁大隻,結果,擔心係多餘,隻蟹超正(除咗細咗少少),不過,淨係計隻蟹,唔使二百蚊港幣,冇嘢講。




細細隻,都有好多羔。




另外,叫咗個麥片蝦。




都幾大隻。




又叫咗個炒麵,卵包,海鮮炒。






食完 lunch ,行番過去烏節路嗰邊逛街。

電視又介紹,呢間 orchard central ,我地唔肯定上次有冇行過。




佢有個好高嘅公仔。




喺地下,祇見到佢對鞋。




上樓上,見到呢間,果然上次有黎過。




再上,就見埋佢個頭。




繼續行。






行行吓,口渴,又搵地方坐吓。






再向前行,去 ION Orchard






呢度有林志源,買。




之前睇其他 blog 講,呢度 food court 嘅串燒超正,唔差過老巴剎。




用炭燒,香港,又被比下去。




果然,好正,尤其,有成碗沙爹醬。




跟住,搭地鐵去 Aljunied ,再徒步去食榴槤。

我唔食榴槤,沿途影吓相,呢度都幾有特色。








到達。(下圖,係 Google 街景。)




呢張,就係我影嘅。




有人,揀咗呢個。






師傅即劏。






我行到老連咁遠,但其實,又唔係好臭( or 香)。




事後,有人話,中伏 ed 。並唔係講到咁巴閉。


搭巴士返酒店,我地今晚,住喺 Clarke Quay 嗰頭。




先沿住河邊行吓,周圍影吓。






好多餐廳食肆,喺河邊。






好似有得坐艇遊河,但坐艇兩字,唔老黎。






見到我地今晚住嘅酒店。




咁樣,咁 free ,冇欄干,絕對唔會出現喺我地城市,因為我地嘅城市,充滿低能人,一冇欄干就會跌落水浸死,最慘係死唔去但一味 complain




慢慢悠閒地逛,睇住天色轉變。






到入黑,就去開餐。




呢餐,本來 plan 咗食蟹,雖然下晝意外地食咗隻蟹,都唔轉喇,費事再諗,照食。




餐廳位於上面冇欄干嗰張相嘅右上角,我地坐近窗嘅圓形卡位,背後就係條河嘅景。




其實,唔知點解,我地都唔係好肚餓,所以,重點出擊。

白胡椒炒蟹,必食。呢隻,大番啲,好過下晝嗰隻。




隻箝夠哂份量。




起肉怪,又出動。




除咗蟹,又叫咗個灼蝦,好似得十幾隻,不過都夠大隻。






點呢個黑醬油,超正。




嗰啲起肉怪,又出動。




食完,就返酒店,話晒尋晚冇乜點瞓,已經好攰。

乜呢度又好似 Club Med 咁,鍾意玩花瓣。




不過,都送咗枝酒同朱古力。






Continue …

沒有留言:

發佈留言