新加坡


2012627Wednesday ( day 6 )


今日瞓到夠哂皮先起身,我地間房見到泳池,就落去睇吓。




其實幾靚,不過,同我地兩日前見嘅,就冇得比。




今朝,去 red dot design museum




離遠睇,好鬼藝術。




外牆,都有 design 嘢,係個韆鞦。






入到去,所謂 museum ,原來係間 shop




「展品」繁多,所有「展品」都標明價格。




我都幾鍾意呢個信封袋,亦唔貴,不過 size 太大,唔啱用。




其他地方,算有啲特色,但未致於值得專程去。










似乎, red dot 應該改名,叫 old dot

old dot 完,去開餐。又去番烏節路嗰便, Hilton 酒店。




行埋去,係趟門。






初頭,都幾黑。






轉個彎,就好光猛。






我地人生路不熟,叫咗樽水,但之後留意到,其他枱多數都係飲無料凍水。




隻杯都寫住樽水嘅牌子。




玻璃門後面,就係廚房,食物由裏面送出黎。






餐前小吃,係花瓜餅,加魚籽。

amuse bouche



啲麵包,好靚。






食完麵包,入直路。

第一道菜,有凍湯、泥蟹、和牛可以揀,都唔使點諗囉。

Sri Lankan Mud Crab avocado, cucumber, flying fish roe



Papparadelle wagyu, bell pepper, pomegranate



第二道菜,有啲字唔識解,但睇材料,有一個係羊,就唔揀佢,又搞掂。

Cappellini sakura ebi, konbu, shellfish oil



櫻花蝦意粉,正。




Black Truffle egg, mushroom, potato



黑松露又香又大塊,隻蛋又好甜,撈埋食,就等於香甜。




第三道菜,有魚、 quail 、和牛可以揀,有人又搶住叫牛,我就食魚。

Wagyu Cheek spring vegetables, bacon, pinot noir jus



和牛面頰肉,上枱先加汁。




Meagre edamame, fennel, konbu



甜品,有 kiwi 、辣芒果、咖央西多可以揀。

Spicy Mango Greek yoghurt, lime, white sesame





Kaya & Teh Tarik brioche French toast, coconut, pandan





食完,返出黎,今日冇乜地方去,又繼續行烏節路。




頭先個 lunch ,冇包咖啡或茶,我地決定自己補番,所以,行到攰,就去 TWG 嘆番杯茶。








下午茶,冇埋由淨飲。






PM 揀咗呢件,好鬼正。




我揀呢件,係佢推介,係名物, crème brulee 撻,超好食。




呢間嘢,賣嗰啲喺新加坡成日都見到嘅硬膠擺設,頭先喺 iggy’s 都有,原來好貴。






到黃昏時份,就去考察吓新加坡嘅大形屋邨,座數去到二百幾,雖然唔知佢係咪連續有齊哂咁多個 number

我地去 Ang Mo Kio 嗰度嘅 Block 232 ,個外觀都有啲似我地嘅舊式公共屋邨。




我地重點考察呢間嘢。




地舖,係開放式,所以,係冇冷氣嘅。




廚房都隨便俾人睇。




入面,有好多蟹殼,做裝飾。






呢度嘅名物,係砂煲螃蟹米粉湯。




佢個警告幾特別。




落單嘅時候,佢話要等好耐,問我地會唔會加湯,如果加就而家落埋單,唔係一陣又要再等過。

我地知個湯好味,又祇係 5 蚊坡幣,就加咗佢。




結果,繼今朝 red dot 後,再次被 old dot

砂煲同個追加蟹湯一齊上。






但其實個砂煲本身已經有好多湯,根本唔使加,如果唔係被佢拋一拋,一早叫定,就唔會追加。

撇除被 old dot ,個蟹,超正。以為白胡椒好夾蟹嘅鮮味,呢個白色嘅湯,一樣咁正,而且,除咗蟹,重有湯。

蟹箝 A ,好大隻。




蟹箝 B ,一樣咁大隻。




蟹湯米粉,超正。




除咗砂煲蟹,重叫咗個茘芋帆立貝,大隻,鮮味,正。






我地有預先訂位,去到就即刻入坐,到食完走嘅時候,就已經有好多人排緊隊。




可能早開餐,又好克制咁祇係叫咗兩樣嘢,又心思思尋晚個串燒幾好食,再加上有啲順路,就去食。








佢呢個電子號碼牌,有得攞就着燈,好方便。




睇怕都唔使再去老巴剎喇。






哈!呢度都有 Daiso 十蚊店,係兩蚊坡幣。




又有呢間,反而香港重有冇呢,都唔係好知喇。




Continue …

沒有留言:

發佈留言