馬爾代夫 Club Med Kani


2012625Monday ( day 4 )


今日起身,個天好番哂,唔係見到地上面嘅毛巾,可能就唔記得尋晚曾經狂風暴雨過。




望出去,又回復,之前咁正。




話說,今日係第 4 日食佢嘅早餐,而佢啲麵包實在係唔得,我尋晚就喺張紙度,寫住話唔要。




結果,今朝黎到 …






佢送咗枝香檳仔俾我地,今日 last day ,就開黎飲咗佢。






今日要 check outPM 執篋,我就行出去影吓相。

之前都影過,但一來今日要走喇,二來,經過尋晚嘅狂風暴雨,啲水好似零舍清咁,不過,都可能係心理作用。














出面啲魚,好似針咁。




然後,都要玩吓個無敵海景浴缸。




我地帶咗包浴鹽,係啤啤熊。




開猛水,由佢自已溶。






浴鹽溶咗,啲水有少少綠色。






瞓喺浴缸度,浸住自家製扮溫泉,有超無敵海景,一樂也。




我地將個篋放喺房門口,去 Manta Lounge 度搞掂 check out ,就行出去,諗住 hea 吓,然後,又可以開餐。

我地今晚夜機走,而 Club Med 嘅好處,係祇要重喺個島度,都可以繼續享用所有設施,包括所有餐廳。

行出去途中,見到,喺水腳屋旁嘅沙灘上面,有 … 污糟嘢。




唔知關唔關見到污糟嘢事,有人口渴,就經過喺 Sunset Bar 度飲番杯嘢先。










Reception 度坐吓上吓網,見到,嘩!如果由其他房轉去住 Lagoon Suite ,一晚要俾成五舊水美金。呢個係 on top of 原本間房已經俾咗嘅價,真離奇。但睇佢所用嘅語文,雖然唔係簡體,但係為乜人而設,都幾呼之欲出。




其實呢度上網勁慢,慢過以前用電話線加 modem 嘅年代。(又暴露年紀添)




夠鐘,食飯。












今日,有個講廣東話嘅廚師,整燒雞,見我地自己友,就話個燒雞好正,叫我地攞,果然冇老點,係港式燒雞,皮脆肉嫩。




我地一再追加,但,有人(唔講邊個)又攞個燒雞去加咖哩,我驚個廚師見到會嘔血。




食完飯,返去 Manta Lounge 度坐。






之前,都冇落過個網度,而家就試吓。








其實,坐落去個網度,又唔係話好舒服。




而家嘅天色,又好過今朝。






下晝,去做 Spa ,係送嘅。








又飲嗰個薑茶。




枱底有蚊香,但作用唔大,估計有效範圍大約係直徑 5 cm




佢拎咗幾款按摩油黎俾我地揀,我地都揀咗隻冇咁大氣味嘅。




揀好咗按摩油,就帶我地去對面嘅屋仔度。




入面有兩張牀,我同 PM 一人一邊,開始。




本來,我對呢家嘢,係冇乜興趣嘅,甚至,有啲抗拒,因為 n 年前,喺泰國試過嗰次,被佢左拗右拗,又唔係舒服,又驚佢拗傷我,貼錢買難受。

所以,今次佢送,我就姑且陪 PM 做吓,而佢送 50 分鐘,我重諗住有排挨,點知,呢度唔同泰國嗰啲,冇拗左拗右,齋按,而且係順住肌肉嘅紋理去按,好鬼舒服同消除疲勞。

50 分鐘完結時,我就同 PM 講:「乜咁快?」

PM 話呢隻係 Bali 式,齋按,冇拗。我就諗,下次不如去峇厘。


我地今晚要 8 點喺碼頭集合,搭八點三船走,但今晚嘅 function 係戶外 dinner7 點先開始,所以想早啲開餐都唔得。

做完 Spa ,出番黎,就見佢開始佈置。




經過 Sunset Bar ,哈!又飲嘢。今次,搵咗張有垂簾嘅凳。






已經 check out 咗,冇得返房,又冇活動可做,咁我地又知道 Manta Lounge 喺臨近黃昏時,會有嘢食,就行番過去睇吓。




今日,又係班戟,但係 … ,煎班戟嘅人,同尋日嘅好唔同,所以,食起上黎感覺都會好唔同,今次,我搶住去攞。




都係攞兩個,不過,今次就兩個都落晒焦糖同朱古力。






又攞啲嘢飲,再摺埋個 crepe 黎食。








好快,又日落。






雖然冇得返房,但佢喺 Reception 嗰度有個冲凉房,好方便。

我同 PM 計啱時間行番出去,各自冲個靚凉,然後先去開餐,今晚夜機,就唔使黐立立。








我地約 6 點九就搵好位,重未開始,就影番幾張相先。




咁都得?




又有好多魚。




又有人玩火。




一到 7 點開始,就快快食,所以,冇影到相,除咗呢個,燒雞鎚,好好食,一再追加。




我地約 7 點踏十一走,其他人重 enjoy 緊, bye bye 喇。






要講 bye bye 喇, Kani 島。

做個好簡單嘅 sum up ,呢度嘅一大好處,係俾咗個 package 嘅價錢,就乜都全包(除咗啲自費活動),其中,最緊要係可以無限飲嘢,呢度係熱帶地方,又係玩水上活動,好緊要。

另外, check out 祇係交番間房俾佢,但所有活動飲食仍然繼續享用,加哂分,超滿意。

雖然,呢個桃源,唔係好夠世外,但舒適同世外某程度上係對立嘅,要並存就要更高嘅代價,所以,冇 complain 啦。

除此之外,我地呢幾日飲嘅 Fruit Punch ,多過過去 10 年加埋嘅。不過,呢幾日被蚊咬,對 PM 黎講,睇怕都係多過佢過去 10 年加埋嘅。(我就因為每星期打波,都成日被蚊咬,所以應該多唔過。)

多蚊,就係呢度嘅缺點。我地黎之前都知,買定驅蚊帶。結果,條驅蚊帶好有效咁保護咗佢覆蓋嘅 area ,被覆蓋住嘅地方,都冇被蚊咬過。




今晚凌晨機,飛 3 個鐘,再加番 3 個鐘時差,去到新加坡,就啱啱天光。


Continue …

沒有留言:

發佈留言