馬爾代夫 Club Med Kani


2012624Sunday ( day 3 )


今日起身,有啲多雲。




食完早餐,今朝冇乜特別嘢做,諗住又去玩多次浮潛。

行出去,天色開始轉差。




出到去 Reception ,向海嗰邊落哂膠簾,似乎,有啲嘢。




但又冇話要 cancel 浮潛,我地就照去可也。出到去,天色又好番啲。




玩完浮潛,又去 Sunset Bar 飲嘢,為提高效率,一次過要多幾杯。






天色,好似好番哂喇。




行返房冲凉,又多番啲雲,但天色仍算唔錯。








經過 Manta Lounge ,見到尋晚嗰個爆炸頭。




行返出去食飯,哈!啲長凳下面,有隻蟹仔。






都係去 Velhi 度食。




咖哩係鐵胆,另外,今日有串燒,又有香腸。








食完飯,就去 Reception 度上吓網(勁慢),然後去泳池度 hea 吓。






有人,又搏命游。




我就一於 …




攤喺度,周圍乜都影吓。






游完水, hea 夠,就返房。

Manta Lounge 見到,有煎班戟,就去睇吓。

我問佢係咪尋晚嗰個 Whitney Houston ,佢話係,我真係好鬼眼利。






攞咗一件焦糖,同一件朱古力。






攞啲嘢飲,再摺埋啲 crepe 黎食。






又見到有個 crème brulee 班,就喺呢度出邊搞,咁我地又去玩吓。




佢喺室外搞,本來,有清新空氣係好,尤其佢要玩火,可惜係,呢度勁多蚊。






先每人派張案內。




然後,大廚開始教煮蛋。






然後呢,煮好嘅蛋,要倒落兜裏面,攤凍,再雪。

時間關係,佢就攞啲之前做定,已經雪咗嘅蛋出黎。

跟住教做焦糖,先將適量嘅沙糖均勻放喺蛋面。




再用火燒 X 佢,即成。




又有得食。




再行番過 Manta Lounge 時,佢又有 snacks ,其中有隻,好似焗得好正咁。






行來行去,搞吓搞吓,天色亦慢慢變黑。




好快,就見燈火。




我地身經百戰,唔會被嗰啲小食影響到正餐,所以,天黑,就去開餐。

依然係, KanduVelhi ,兩邊都唔會被冷落。
















又係,大魚做招牌。






當然,要食。




呢啲日本料理,哈哈!




食完飯,佢今晚嘅 function ,係魔術表演,我地冇留低睇,返咗房,哈!又避過一劫。

返到房冇耐,就落雨,而且,係好狠嗰隻。

跟住,又颳起狂風,風聲,真係蕭蕭聲,吹起啲海水,連埋雨,打橫咁打埋黎露台嘅玻璃上面。




心諗,如果未返黎,就真係唔知點樣行嗰條得一邊有欄干嘅橋。

我地亦都拉埋個簾,就算玻璃被吹或打爛,都有塊簾擋住吓。

唔使好耐,啲雨水定海水,就由露台玻璃幕門嘅罅滲哂入黎。




玩咗 3 日,聽日走,今晚先落雨,算係咁。


Continue …

沒有留言:

發佈留言