釧路 和商市場 爐端燒


201242Monday ( day 5 )


起身,又浸吓房內嗰個風呂,陽光由窗口透入黎,今日,繼續係好好天。




浸完,然後,先去食早餐。我地又去番尋晚開餐嘅地方,坐番同一張枱,望番同一個草原。




雖然係風和日麗,不過,今朝睇電視,嗰個超強台風,其實繼續上緊黎,又近咗。


餐廳門口放咗咁樣嘅擺設。




呢舊岩鹽,唔知係 AlpineHimalayan ,冇顏究。




但呢樽嘢,就有顏究,因為係呢度嘅名物之一,蜜柑汁,有得飲。




早餐可以揀和式或者洋式,我地一人揀一樣,就試齊哂。

另外,又有啲係自助嘅,主要係飲品同沙律。




生果有幾樣,貴精不貴多,其中,有松籽,正。






又有各款飲品。






哈,睇番上面張 pan 埋去嘅相,個蜜柑汁就放喺上面呢兩樣之間,有個桶用冰鎮住,但唔知點解,冇影到蜜柑汁嘅相。而我地其實又淨係飲佢,飲咗好多杯,又唔知點解冇影到喎。

佢重有青汁(即係草汁?),同埋酢,都冇興趣。






又有呢兜嘢,係新鮮 yogurt ,好似冇人掂過佢。




好喇,先黎兩盤嘢,似係和式,但都冇必要去深究,總之,黎乜就食乜。






先試少少麵包,唔錯,夠新鮮。






跟住,又有卵物、煙肉香腸等洋式食物。

逐樣睇吓:

奄列卵、茄汁。




炒蛋卵,又係茄汁。

咁要補充吓,佢個茄汁,唔係由樽倒出黎嘅一般 ketchup ,一啲都唔酸,蕃茄味又夠,兼內有大量蕃茄肉,就算冇卵用,都可以就咁食,超正。




呢啲,就唔使點用喇。




煙肉香腸,當然,我地又暴殄天物,將煙肉白色部分切除,手起刀落,毫不留情。




呢兩兜,喺出面自助攞嘅,西柚、菠蘿、士多啤梨都超正,一再追加。






但我又鍾意食松籽,咁佢又勁香脆。




其他嘢,有鮭嘅沙律。




有大粒春嘅浸菜。




呢個豆腐, menu 上叫做鍋物,音更產 大袖振大豆使用 湯豆腐,勁。出哂煙,唔係扮鍋。




又有另一個豆腐?應該呢個係屬於洋式嗰邊嘅。




煮嘢,又有豬,又有雞。






燒物,正。




靚嘅豆,就咁食就已經好正。咁呢度係十勝,梗係有靚豆啦。




早餐又有 coffee & tea ,我飲咖啡。






PM 飲茶,加檸檬。






食完好豐富嘅早餐,返房執嘢, check out ,又去番尋日嗰個位。




隔籬,有張長枱,擺咗好多嘢,又有其他擺設。






有人又掛住影相,有人就發現,枱上面,有「大人氣 … お試」呢幾個字。




原來係提子汁同埋青提子汁,有得試飲。




咁佢叫到,我地咪試吓囉。




又幾好飲喎。青提子汁好飲啲,追加,就出事喇。




酒店啲人見我地追加,就即刻做嘢,以接近光速飛奔拎啲茶埋黎俾我地,明嘅,又唔見佢喺我地坐低時就俾茶我地。




三余庵鶴雅別莊 鄙の座style 都好相似,都係一間溫泉酒店嘅高檔版別館,而且,都係要 … 入館除鞋。

咁我地一先一後咁住,少不免要比較吓。

感覺上,鄙の座係一間溫泉酒店(阿媽係女人),啲嘢食係傳統和食,好正,房好大間(即使我地揀嘅係平房),所有嘢都好舒服(大量無料飲品,房內外都有,雖然都係打番條數,但就可以令人無牽掛咁享用),環境、擺設都好幽雅,服務又殷勤。

致於三余庵,就感覺似間餐廳多過似溫泉酒店(一間有得留宿同浸溫泉嘅餐廳),啲嘢食冇咁傳統和食,話係懷石但更似西餐又有啲 fusion 咁,都係好食嘅,房就冇咁大間(我地都係揀平嘅房),所有嘢都感覺得好似有啲做作,有啲啲扮上菜,但房內風呂又冇人咁大。

雖然都係揀平嘅房,三余庵就比鄙の座貴一截。我同 PM 都覺得鄙の座贏哂。


但之前 research 時,見到有其他 blog 友鍾意三余庵鍾意到住齊哂佢咁多間房,可見感覺係好主觀嘅。咁話哂係貴嘢,都望多兩眼,先走。




我地 check out 後,又坐番佢車去帶廣駅,再搭特急上去釧路。

喺個駅度行咗一陣,有呢間,都幾出名,可以買個便當上車食,不過都係冇買到。




呢架,就係我地會搭嘅特急嘅樣(佢喺對面線去札幌方向),幾靚仔。




我地搭嗰班車,岩重 delay ,話 11:35 ,但已經過咗兩個幾字都未到。同強颱風有關?




架車行到海邊,見到,好大浪。




去到釧路。




一行出個駅,就望到我地今晚落脚嘅 Comfort Hotel ,住咗幾晚溫泉酒店,今晚簡單啲,齋瞓。




徒步由駅行過去,唔使 10 分鐘,先放低嘢,再去醫肚。

間房個 view 係街景,呢張相係食完嘢返黎 check in 後影嘅。




我地又唔係好肚餓,就沿路行咗去幣舞橋,據說,係北海道嘅三大名橋之一,橋嘅兩邊立有 4 座優美嘅人體雕塑,喺夕陽嘅映照之下,會好鬼優雅云云。

咁依家日光日白,冇夕陽,就求其周圍影吓算。

呢條 … 唔係幣舞橋,係我企喺幣舞橋上面,影隔籬嗰條橋。




呢條先係幣舞橋,上面有人體雕塑,不過,好似頭先嗰條靚啲。




周圍影吓,再行。










其實,周圍都冇乜人氣,雖然有啲車,但感覺幾荒凉。




我地行去和商市場,食勝手丼,都算係釧路嘅名物。






入到去,又係,幾鬼冷清。




中間,俾人即買即食嘅枱櫈,都係得一位小姐坐緊喺度。




既來之,則安之。我地去咗呢間度買飯,又買咗塊炸物,同蟹湯。



  


然後,喺呢間度買餸。




其間, PM 被個香港人阿毛不停推撞,好撚煩。大把貨冇人買,有乜好爭?

我地揀餸,中卜口、牡丹海老、海胆、北寄貝、帆立貝、同埋唔知乜白身魚,用手指指吓就得。



  

  


完成品,一兜飯,兩份食。




其實,係 OK 嘅,雖然一啲都唔平。睇個蝦頭有幾大,就知啲蝦幾大隻,可惜,冇得燒埋黎食。




食完,都行咗陣,先走,但就唔太吸引。




離開和商市場,返酒店,有 wi-fi ,上一陣網,個超強台風又近咗。

又出街行吓,但真係冇乜嘢好行,搵到間 100 円店,都消磨到啲時間。

其實條街度好凍,就早啲去食飯。今晚,去食另一個釧路名物,阿婆爐端燒




入到去,冇其他人,我地又包場。




有漬物,又有隻帆立貝嘅殼,用黎裝垃圾?




未落單時,阿婆正在入定,好整以暇。




落咗單,阿婆就開工。

味噌魷魚,用隻鐵夾箝實,先再上爐。




其他嘢,陸逐上爐。




我地唔係食咗好多嘢,一來,喺和商食完冇耐,二來,呢度啲嘢,幾貴。

我地食咗魷魚、銀鱈魚、北寄貝、同帆立貝。












魷魚 750 ,銀鱈魚 1290 ,北寄貝 1050 ,帆立貝 850 ,可樂 200 ,烏龍茶 250 ,咁就四千幾,如果唔係食完和商冇耐,邊會飽?睇怕食成皮嘢都未飽。


食完,呢度又幾近幣舞橋,又已經黃昏,有啲夕陽,再加上冇其他地方好去,就再行過去條橋度影吓相。




幣舞橋上面嘅人體雕塑,而家就喺夕陽嘅映照之下,我地行嘅呢邊,見到有秋同冬,但就冇乜意欲去行埋另一邊。






周圍,重有其他雕塑。




入夜,越黎越凍,走人。




話哂釧路係北海道東北面地區嘅大漁港城市,冇諗過係咁悶,又冇厘人氣,我地祇係轉車駁腳,半日食兩餐,都好似冇乜地方好去,名物如和商市場、阿婆爐端燒,都唔太吸引。

釧路,總算去過。


Continue …

沒有留言:

發佈留言