札幌 牛のいしざき 活一鲜迴轉寿司


201245Thursday ( day 8 )


第二朝早餐,總算冇尋晚咁誇張。




但都舖滿一枱。






煮帆立貝,正。




燒魚,成條上。




豆腐,同埋有好多蜆嘅味噌汁。






我地食完早餐就即走,因為呢度返網走嘅巴士,一日得幾班。而由呢度開出嘅,其實要 7:05 am 咁早,要搭佢就連早餐都食唔到,好在酒店會車我地出去常呂巴士總站,去搭 8:30 am 由嗰度開嗰班車。




到達,常呂巴士總站。






條街,依然係咁冷清。




搭巴士途中,亦見到日本人嘅讓座精神,學生都會讓座俾其他人,唔限於老人,而學生之間,男學生又會讓俾女學生,幾鬼溫罄。

最後,啲男生企哂喺度。




去到網走駅,又見到呢個 notice ,個心一沈。




今次詳細啲睇,我地諗住搭嗰班返札幌嘅特急車,同埋全日嗰條線嘅其他所有班次,全部都取消。






我行埋去 counter ,有條 80 後,我就問:「 Sapporo ?」

佢答:「 no Sapporo 。」

我再問:「 Sapporo ?」

佢再答:「 no Sapporo 。」加交叉手勢。

我唔理佢,搵張紙出黎寫低:「網走 → 釧路 → 札幌」,再搵個大啲嘅 staff 黎問,佢即刻攞咗我張紙,然後填啲時間上去。




咁先係路嘛!雖然比我地原本坐嘅特急車慢咗兩個半鐘,但總算可以返札幌。


我唔想又話啲 80 後唔得,但唔通冇其他人要去札幌,而遇到相同問題?佢係冇理由唔知道可以經釧路返札幌嘅,我係遊客都識得咁行。


結果,又搭番呢架好嘢。




不過今次多咗個人,喺司機另一邊,打醒精神望住條路軌。




我都去望吓先。




哈!坐前面嗰位阿哥仔,好宅。




喺釧路轉車,上咗特急,就開餐。自家製蟹肉便當,啖啖蟹肉。隻膠叉,係喺飛機拎嘅。




再加啲甜品。

  


終於,返到札幌,安樂哂。


搭咗大半日車,先返到札幌,個肚有啲空虛,襯未到 6 點,快快上去 MotherLeaf 隊番件 waffle 先。

我今次唔飲咖啡,飲 iced teaPM 就飲熱茶。






可能唔啱季節,冇我致愛嘅栗,有啲忐忑。

PM 唔理三七廿一,叫紅豆綠茶雪糕。




咁我就叫咗個 salted caramel ,哈!超正,有焦糖嘅焦而唔太甜,又有兩球雲呢拿雪糕,啱哂我。






返酒店放低個篋,然後搭車出薄野,天已黑,而且幾凍,行一陣,就去開餐。

呢餐,去牛のいしざきSukiyaki




我地得兩個人,都有間個室仔。






一壺醬油,一壺水。




呢間店話採用但馬系黑毛和牛,壽喜燒嘅 menu 祇得 3 樣,分別係極上霜降り、松、竹。

我地都知道,食 sukiyaki 係唔使揀最靚嗰個嘅,因為會好肥,而瘦少少嘅都一樣係咁冧,所以都一齊揀個松,可以冇咁肥,又平啲。


先擺呢碟落黎我面前,正。




但後面近 PM 嗰碟,好似 …




所以,我決定撈埋一齊煮,唔使分邊碟打邊碟。


呢碟菜,就已經係二人份。




至於前菜,就慘被冷待,祇係間唔中夾吓,攝吓場。




有人又唔生性,叫咗個啤酒。




咁有人都唔執輸,叫番個凍烏龍茶。




開波,先燒啲牛肉,再慢慢煮菜。






正!




嗰舊好似年輪蛋糕嘅嘢,係舊好似麵筋咁嘅嘢,索哂啲汁,好鬼正。




食完,好滿足,但點都要同我地嘅至愛人形町今半比較吓。呢度都好好,但總覺得今半係最好嘅。

而其中一個分別係,呢度,冇飯。

於是,有人就乘機喺條天寒地凍嘅薄野街上,在寒風中,好瑟縮咁講,冇飯到肚,差咗啲。(佢又唔敢講話唔飽,祇話差咗啲。)

PM 就話,想食寿司就去食啦,食幾碟好喇。

咁既然有人開到聲,就去食幾碟啦。我地就好緩慢咁行去活一鲜






講多無謂,先黎,一人一件,大卜口。




當我影緊我嗰件嘅時候,聽到啲聲,好似話兩件都一樣,唔使影,咁另一件就消失咗。好快,好似從未存在過,祇有空碟為証。


祇食幾碟,要重點出擊,海胆、海老、北寄貝。








重有,呢條用火燒緊嘅。




好長嘅,海鰻。




收工,一共 6 碟。




聽日,繼續食。


Continue …

沒有留言:

發佈留言