札幌 Le Baerenthal 小樽 ノアの箱舟


201246Friday ( day 9 )


今日起身,先喺札幌駅行吓,有人喺呢間 earth 乜鬼買咗件 500 円嘅衫,係期間限定。




然後去大丸超市行吓,買定啲乾貨。

同埋喺 Lawson 買咗兩包又係期間限定嘅青檸味嘅檸茶,放入篋帶番香港。




返酒店放低啲嘢,然後,搭車去円山食 lunch ,好大雪,重有啲時間,就又去行吓嗰度 maruyama class 裏面嘅超市。




未去食飯,所以齋行住先,睇啱一陣食完飯再返黎買。

結果,呢個平過頭先大丸好多,要溝貨。




呢個都幾想買,但要雪,冇買到。




呢個,又平又靚,買咗兩個。




商場又有呢間茶店,舊年喺京都幫襯過,幾好,今次買咗 mo mo 茶。






講番食 lunch ,我地呢餐去食 Le Baerenthal






睇番佢網頁嘅相,好巧妙咁攞角度,避開後面嘅樓,我都要學吓。




入到去,有個火爐,真係燒緊柴,有火。




行入去,未有其他人。






我地坐近窗,好似呢張枱咁,佢喺我地隔籬。




個餐巾嘅箍幾靚。








牛油,麵包。

  




唔錯,追加咗一個。




Amuse Bouche ,餐前小吃, 3 款,好睇兼好食。




花瓜,上面有粒蝦肉,同西柚。




火腿卷住白蘆筍。




蛋糕仔,密瓜。




Soupe du Jour ,是日餐湯,係南瓜湯。




呢個 set lunch ,湯同甜品都冇得揀,祇有主菜係二選一,雞同魚, PM 揀雞,我揀魚。

Suprême de Poulet Doucement Rôti à la Viennoise, Sauce son Jus aux Xérès
若雞胸肉の低溫 … 酒風味 …




Truite Saumoné Fumé à la Minute, Salade de Fines Herbes, Vinaigrette de Framboise
本鱒の瞬間 … 香 …




要撥開啲香草,先見到舊魚。




Desserts ,甜品,又係冇得揀。




有雪糕,咖啡味。




索滿糖,好鬼甜嘅蛋糕仔。




同埋焦咗嘅蕉,簡稱焦蕉。




繼續係我飲咖啡, PM 飲茶,加檸檬。








最後, Mignardises ,小菓子。








食完,阿主廚哥哥行出黎同每枱客握吓手,其間,有人用好核凸嘅日語講「曖依絲」。

食完出番黎,重幾大雪,隔籬呢間嘢,好似係教堂,都幾靚。




去番 maruyama class 裏面嘅超市買嘢,然後返札幌駅,又買吓嘢,上酒店房放低,然後,去小樽。

雖然已經去過小樽 n 次,都重會再去第 n + 1 次。

LeTAO 食件餅,買茶葉,都冇其他地方可以代替。

黎過 n 次,無論季節,無論日夜,今次,係最少人嘅,可能係因為個超強颱風掛。












其實得唔夠兩度,好凍。




公路都好冷清。




我地通常行過都忍唔到手要幫襯食帆立貝嗰間,冇開到。




而且,條街好似冇以前咁旺,亦好似唔覺有乜海產店放啲蟹出黎賣,亦冇乜遊客。








目的地,到達。




先上樓上嘅 cafe ,坐低,飲杯茶,食件餅。










然後,買茶葉。




佢啲茶葉,自己溝,次次唔同,但都好飲。

食完,落樓下買仙人掌。






又過對面行吓。




有人主要都係行呢類店舖,至於小樽名物,係玻璃,好似已經被遺忘。






呢個好正,但可以留番喺機場先買。




繼續行。




天開始黑,亦越來越凍,走得。








又要整個位俾人放張飛,又驚人唔記得。




天寒地凍,行吓路搭吓車,好快,又到開餐時間。

記得上次,年半前(blog),去食呢間箱舟full house ed ,所以,今次就預早訂定枱,結果 … 。

我地未夠 8 點就到。呢張相,冇腳架,齋用手,用到 ISO 12800




入到去,上兩層,我地坐 3 樓。






成層樓,得我地。




頭先經過 2 樓,好似見到有另一枱人,所以,我地冇包場,祇包咗一層。


我地叫咗一個海鮮 set ,同一個海鮮加和牛 set








其中,海老,係大隻牡丹海老,魚就有三款魚,有兩條原整,同兩舊魚肉。






同尋晚 sukiyaki 一樣都係熱氣嘢,所以,我又飲啤酒, PM 又飲凍烏龍茶。

  




我地以為係自己燒,好似以前食七福神咁,點知佢有位阿姐全程幫我地燒,咁我地唯有坐喺度等食。

開始。




帆立貝最易熟,好快有得食,肥美。




炭燒大隻牡丹海老,老實講,佢係熟手技工,由佢燒會控制得好啲。




嘩!個肚度有好的卵,勁肥美。




條魚轉完又轉。






同時亦放咗啲蟹腳落去。




終於燒完條魚,有得食。




蟹腳亦好快燒好,正。




另一條魚就簡單好多,唔使轉來轉去。




睇唔出,呢條原來咁好肉。




重有嗰兩舊魚肉,呢舊係我嘅。




呢個係北寄貝,加咗啲菇,燒之前同燒之後個樣係一樣嘅。




最後,和牛同野菜,唔使好靚級數嘅牛,都好正。




重有,漬物飯。




雪糕。




然後,飲番杯茶。




走嘅時候,再經過 2 樓,都係見到得一枱人,有啲唏噓嘅感覺。

返酒店執嘢,聽日走。


Continue …

沒有留言:

發佈留言