京都 月桂冠大倉記念館 宇治 中村藤吉 福寿園 奈良 和やまむら

201342 Tuesday ( day 4 )


今日,早餐好豐富。

尋晚喺 french o∙mo∙ya 東洞院買嘅,正。

  


之前,喺京都駅買嘅。




重有,之前喺福寿園買嘅,皮皮餅。

  


今日,原本諗住去吉野山賞櫻,但係,今日預測大阪同奈良大部分時間都落雨(雨勢有時頗大、海有中浪),兼且山上會大風,担遮都睇怕冇乜用,所以,改去逛酒廠,月桂冠大倉記念館。

先搭車去中書島,再徒步。

其間,要過一條河,又有好靚櫻花。究竟,京都有冇邊度係冇櫻花嘅呢?




有好多人坐艇賞櫻。




其實呢,係落緊雨嘅。






過咗河,好快就到。






入門口,有啲擺設。




當然,有呢啲招牌酒桶。




買飛入館,送一罐酒。




先入館逛,主要係介紹以前點樣造酒。






呢啲圖,有啲似 … 春宮畫 … ,乜嘢人睇乜嘢嘢。




呢條 … ,又係乜嘢人睇乜嘢嘢。




展館嘅尾段,係製成品,同埋啲好舊嘅海報。






戶外,亦有酒桶、櫻花。








行完出黎,就有得試飲。




跟住,去佢個 shop 度逛。








近期嘅代言,有紀香姐。




最後,見到呢啲桃酒,有興趣,不過唔喺呢度買喇,費事要拎住佢一日,之後喺 Yodobashi 地庫超市買番。




逛完酒館,今日個 plan 亂咗,但夜晚去奈良食嘢,就唔改。所以,唔返京都,就又去咗宇治。

宇治駅外,又有好靚櫻花。






入去 7 仔逛吓,嘩!呢個杯麵正呀。




AKB48 真人發聲,提你夠鐘食得。




我地又去中村藤吉,呢度除咗甜品,都有啲輕食,當 lunch 可也。

中村藤吉




上次冇留意,佢入咗門口都有啲擺設,春風入萬物。




然後,係庭園、室外枱椅。






我地入去茶室,坐入面。






叫咗個有魚嘅蕎麥麵 set。




嗰兩舊魚好好食。

  


個 set 都有個小形紅豆、綠茶啫喱、白玉。




小形嘅,當然唔夠喉,所以,再叫一個正常嘅紅豆、綠茶啫喱、白玉,重有雪糕。




呢個,有杯綠茶同朱古力。




食飽,去逛吓佢間 shop。




嘩!呢個綠茶年輪蛋糕好正呀。




咦?可以常溫存放 10 日,夠我地拎返香港噃,買。




結果,返黎香港兩日就 KO 咗佢。






綠茶年輪蛋糕,外面有層又厚又脆嘅糖衣,正。




食完餐頗輕量嘅 lunch,繼續喺宇治逛吓。








經過平等院,行去宇治川。










我地行去條橋嗰度,再去川中間嘅公園。






有好多觀光船。




另一邊,再上游啲,再有另一條橋。




川中間嘅公園,冇乜人。






我地喺呢度,可以遠眺到我地下一個目的地。




睇真啲 …




我地再過多條橋,到咗川嘅另一邊,就到。




有瓷器作品展,朝日燒,入去逛吓。




然後,去食番個 tea。

福寿園




原本,一共有兩個人,然後,走咗,我地又包場喇。






呢度嘅所有瓷器,都係頭先嗰個作品展嘅好出名嘅唔知乜水嘅作品,靚,而且冇兩件係相同嘅。

  


我食呢個,有壺黑糖,自己加。

  


PM 就揀咗呢個。




食完,落去佢舖逛吓。






行返出去個駅,開始落雨喇。




去到奈良,雨,亦開始大。不過,都重可以去奈良公園,近近地走一轉,睇吓見唔見到鹿。






因為落雨,影相都灰灰蒙蒙。














終於,見到鹿喇。

  


外星人襲擊地星鹿事件。




人地有嘢餵俾啲鹿,自然大受歡迎。




雨越來越大,我地返去駅旁嘅購物街度逛。




然後,夠鐘就去開餐,由奈良搭番一個駅去新大宮,今晚,食三星米芝蓮。

和やまむら

  


呢間,食割烹,但網頁上嘅 Menu 又寫住懷石,都唔理有乜分別喇。

入到去,一邊係 counter 位,我地坐另一邊嘅 table,似乎佢同懷石料理嘅一個分別,係冇咁講究環境,冇話一定要個室,亦冇庭園。




坐低,先飲杯茶。

  


呢度冇英文 Menu,佢地就用寫紙仔同我地溝通,而且都費事介紹單品嘢,就直接俾 3 個 set 我地揀。




我地揀咗第 3 個,「和」。

哈!諗唔到佢跟住每道菜都用張紙仔介紹,好搞嘢。

先附,係鮑魚。





哈!有兩片,正。




跟住,有個碗物。





隻碗夠靚,打開重靚,而且,海胆配腐皮再加啫喱,正正正正正!




跟住,又有另一個碗物。





睇個名,唔知係乜,原來係魚、豆腐、冬菇。

碗蓋,都好靚。




然後,有平目刺身。







食完一個刺身,又有另一個刺身。





呢個葫蘆上面嘅,係二人份量,佢俾咗 4 隻碟仔我地,每人兩隻。啲碟,好鬼靚。

  

  


每人都有兩片卜口,兩隻海老,同兩片烏賊。






佢冇講個卜口係大定係中,睇色澤,係漸變,應該係中至少少大。不過,分類似乎係多餘,因為,超好食。




跟住呢個,八寸,勁呀!





個蠟燭臺,係蘿蔔造嘅。




對面有人食吓呢樣,又食吓嗰樣,我就有系統咁逐樣食,先食呢隻長碟。




  




呢個,飯團嘅葉上面嘅小片蘿蔔,經過我仔細顏究,係由個蠟燭臺度彫出黎嘅。




炸白魚,同 ground cherry。

  


胡麻豆腐,大根,魷魚。








呢個櫻花,呃唔到我嘅,拎開啲花,果然,有得食。






食完,枝蠟燭亦都燒完,見到個底。




懷石,點能夠冇燒魚呢?





正!




食完熱嘅魚,又有冷嘅帆立貝同車海老。





鮮甜到,如果可以嘅,我會飲埋個汁。




哈!係咪因為調理長對住靚女,所以整啲嘢零舍有 heart 呢?




跟住,又有個碗物。





打開,呢個冇肉嘅。




但係,都好好食。




終於食完哂啲餸喇,rice,有 4 樣揀,包括飯同粥。




PM 揀咗第一個,蟹粥,好正。




我唔揀埋一樣,就揀咗第二個,鱈魚籽湯飯,都唔錯。

  


啲昆布幾好食。




我地食完,佢又遞張紙仔埋黎,好明顯,係網上翻譯,不過我地都知佢講乜,祇係,已經好飽,有心無力,而且,重有甜品呢。




甜品,又有士多啤梨啫喱,超正。








哈!呢度冇抹茶同小菓子,而祇係普通嘅茶,果然同懷石有啲唔同。




兩晚前先食完 HANA 吉兆,少不免要比較吓。

HANA 吉兆啲嘢都好食,但價錢比呢度貴啲(但都祇係個喺佢度嘅平 set),而食物就少好多而且普通啲。

呢度價錢比 HANA 吉兆平啲,但就係呢度嘅貴 set,有好多嘢食,而且有較高檔食材(e.g. 鮑魚、卜口)。

所以,呢度完全徹底地 KO 哂 HANA 吉兆,驘好多條街。




而米芝蓮三星嘅定義,就係值得專程去食佢,果然如此。


Continue …

沒有留言:

發佈留言