大阪 La Baie

201348 Monday ( day 10 )


今日,臨走,留番喺大阪駅同梅田 shopping 同食嘢。

朝早,冇乜人。






呢個袋,買 ed。




再繼續行。














當然,要行超市,睇吓有乜嘢可以拎返去。








前日見到好多人排嗰個,都係咁多人排。






我地再睇真啲,都係,決定排。








係時候開餐,上次食過嘅西餐唔錯,今日再去。

再行呢條好長嘅地下街。




呢條地下街都幾靚。






到達,大阪 Ritz-Carlton。

La Baie




我地早去,未有乜人。








餐前小吃,係一杯嘢。




裏面有火腿粒,好正。

  


麵包、牛油、鹽。



  


前菜,我食花瓜餅。

Red wine marinated foie gras terrine, eel matelote, sansho pepper grilled eggplant puree, water cress



最慘係佢將啲好肥嘅嘢,令你食入口祇覺得好味而唔覺得肥。






PM 就食個有毛蟹肉嘅。

Hair crab, Japanese langoustine, lobster, white asparagus salad, mustard cream, crustacean consommé jelly



毛蟹肉,鮮味滿分。




龍蝦肉、白蘆筍、啫喱。




主菜,我又食魚。

Marbled rockfish, octopus, shallot, safran jus, fennel and artichoke confit





又實又滑,又連皮,正。




PM 繼續係有牛食牛。

Roasted Japanese tenderloin, Madagascan black pepper, confit, turnip, Périgord sauce





燒和牛肉,永遠都咁正。




甜品,有人係都要玩火。




先煮焦糖,有加果汁煮菠蘿,最後先加酒。




準備 …

  


煮好菠蘿連汁上碟,有加雲呢拿雪糕。

Crepes and Okinawa's pineapple flambees with Grand Marnier, vanilla's bean ice cream



我就簡簡單單。

Earl grey cream fondant chocolat, raspberry cacao crumble, red fruit sorbet, cacao crumble, red fruit sorbet



最後,我飲咖啡,有小菓子,同一支糖棍。

  


PM 飲茶,支糖棍係白糖。

  


用咁正嘅一餐去完結呢個 trip,都唔錯。


然後,去到関西空港,又去個 Lounge 度坐吓。








我地坐吓,等夠鐘飛。



  

  


又有呢啲,名副其實,杯麵。




都有好多酒,不過睇吓算,冇飲。






夠鐘,上機。




起飛冇耐,就日落。

  


有人飲橙汁,有人飲香檳。




又開餐。




大蝦、沙律。






一個係醬爆鱈魚柳,一個係照燒雞柳。






結果,我用呢程機,睇咗少年 PI。




今次都買咗好多嘢,其中,包括有 …

大阪駅買嘅 Cannelés,即晚宵夜,同聽朝早餐。




呢一大盒,蕃茄。






都路里嘅超正綠茶蛋糕。






也有其他和菓子。






END

沒有留言:

發佈留言