垂水 Outlet 明石海峽大橋 京都 先斗町通 いづもや

201347 Sunday ( day 9 )


今日,去垂水 Outlet。

搭 JR 去垂水駅,然後有無料接駁巴士。




唔使 10 分鐘就到。






去到 Outlet,先去食早餐。

見呢個期間限定,照燒雞再加蛋,幾樣好。




結果,真係唔錯,而且,喺呢度,實物同相片係幾乎一樣嘅。






食完早餐,PM 去 shopping,我就周圍影。

今日好好天,好難想像,大半日前,天氣有幾差。






越行越遠,離開咗 Outlet。

隔籬,遠處,有條吊橋,係明石海峽大橋。




藍天白雲,正。






沿住岸邊,行返去 Outlet 嘅臨海部分。




係個細細個港口,泊咗好多遊艇。




行番入去。






咁我都逛吓 Outlet,主要逛呢啲,喺一大堆過氣波鞋裏尋寶。




行完 Outlet,去神戶食 lunch,呢間好多書介紹,就試吓。

MOPЯ




入到去,果然都係香港人,雖然得 3 枱人。




我地都食 set lunch,西冷同牛柳,一人揀一樣。




先有沙律。




我地嘅牛,乜好似得咁少?




每人一隻碟,碟上有蒜片、鹽、黑胡椒、wasabi。

  


師傅先將啲菜整齊排好,然後就燒啲牛肉。



  


有得食,飯、湯、菜、西冷、牛柳。

  








咁我又唔會話佢唔好食,到底係和牛,俾我就咁煎熟佢都唔差得去邊,但師傅嘅求其,我坐喺對面就完全 feel 到,簡單黎講,以最快速度將所有嘢整熟講完。

可能佢唔多想招呼我地呢啲食平 set 嘅人掛,但每人四千五円,可以有更好選擇。而且呢個 set,真係得好少嘢,勁唔抵。


最後,重有呢條肥邊,我食咗右手邊最燶嘅三份一嘅表面部分。




食完 lunch,因為被尋日嘅天氣搞亂咗呢兩日嘅行程,無無聊聊,又有 JR Pass,就又過去京都逛吓,之前因為要去天橋立同城崎,冇乜買嘢,而家可以追加番啲和菓子同豆腐。




另外,又去睇吓,同買番啲酒。















嘩!筍呀,咁大舊唔使一千。




夜晚,去咗先斗町通搵食,冇乜 preference,見到 ok 又有位就食。

結果,去咗呢間。

いづもや




行入去,後面就係鴨川。




由樓梯,上 2 階。




我地有窗旁嘅位,有鴨川 view,正。




將相機貼住玻璃,就冇反光。




我地食 Shabu-Shabu,再加個小吃,鰻魚蛋卷。

先黎鰻魚蛋卷,當然冇嵐山嗰個咁正,但都唔錯。






個 Shabu-Shabu 嘅鍋,係厚身銅造,幾靚。




有麻醬、豉油、酸蘿蔔蓉、葱。

  


牛肉,夠大碟。






菜就唔算多。




開波。








Continue …

沒有留言:

發佈留言