嵐山 松籟庵 天龍寺 廣川鰻魚

201343 Wednesday ( day 5 )


今日,上嵐山逛吓。

我地今朝去坐吓嗰架「嵯峨野トロッコ列車」,就搭山陰本線去馬堀駅,然後徒步行返去亀岡駅,再搭觀光小火車返嵐山,諗住咁樣會少人啲,又唔使坐回頭車。






行到去亀岡駅,咦?有啲啲唔對路噃。




我快快去買飛,果然,5 号車廂(透明車頂)已經冇哂位,其他亦所餘無幾。

買咗飛,總算有得坐,然後,去月台影吓相。




我喺月台個頭嗰度,等架車黎。




終於,見到架車慢慢出現喇。

而吊詭嘅係,成條觀光鐵路,好似淨係得呢個駅前面,嗰段幾十米長嘅路段,有櫻花。

  




到達。




我地坐普通車廂,有呢啲位,總算唔使企。




好多人係搭企位,而且車上強國人比其他(日本、香港、其他番邦)人多,早知嵐山已淪陷,就唔黎。

初段,我地呢邊冇乜 view,又唔係好睇到車廂另一邊有乜。




入隧道喇,黑黑地(兼手震),影吓車廂裏面。據說,最左邊影得半邊面嗰位,係我地前 X 務處處長。




一出隧道,有個駅,有個怪物衝入車廂,好快,祇影到張背光嘅,反而更添詭異。




未影到第二張,就走咗去。




離開車廂喇,但佢經過嘅人,完全冇反應,like no fuck is given。




再開車,終於到我地呢邊有啲 view 喇。






間唔中,好鬼間唔中,都見到有啲櫻花嘅。




呢條橋,頭先搭山陰本線都經過過。




進入末段,沿住條川返嵐山。






對面,就係星のや京都,幾時會去試吓呢?




我地冇搭到總站,而喺前一個トロッコ嵐山駅落車。

咦?有炒栗子,重好似有得試食噃。




有隻怪手,好快。




經過竹林,去嵐山公園。




公園冇乜人,又未夠鐘開餐,就隨便逛吓。












夠鐘開餐,就向桂川方向落山。




離遠見到條川喇。




就見到我地開餐嘅地方。

松籟庵




呢間嘢,好鬼隱世,見到入口,重有排行。




轉彎,再行落去。




我地坐喺窗旁,望到下面嘅桂川。






對面山坡,都有啲啲櫻花。




開餐。

  


先睇吓呢餐有乜食,冇去數,但豆腐呢兩個字,出現咗好多次。




餐前酒,係梅酒。




豆腐、雪鹽,簡單,美味。

  


八寸盛,哈!又有豆腐,係胡麻豆腐。






雖然有好多豆腐,但都有好多海鮮。除咗海老,重有青檸上嘅透明魚刺身,同埋魷魚仔。

  


菜,都用魚包住。




創作之一品,係隻卵,溏心黄,正。






跟住,又有豆腐喇,係鮑豆腐。




跟住,係揚物。




呢兜嘢,叫生麩乜乜,係個芝士焗,有好多海鮮,同埋主角,中間黑黑地色嘅嗰塊麵筋。






然後, 近 江 牛 ! 正 !




就咁食,正,點醬汁,重正。

  


鍋物,係湯豆腐。






佢有個汁,俾我地浸住舊豆腐黎食。




最後,食飯,又有炸豆腐。




呢個炸豆腐,都好正。




又有魚仔同漬物餸飯。

  


雪糕,都係豆腐味,加塊皮,再加黑糖。




喺嵐山嘅一隅,山幽深處,桂川旁,食一個會席料理,一樂也。


食完 lunch,繼續喺嵐山逛。由松籟庵行落去桂川,再沿河岸行番去渡月橋嗰邊。











離遠,見到渡月橋喇。






我地行橋,過去對面岸。






想落雨又落唔出,反而幾好,唔晒。








都有好多人黎呢度賞櫻。






跟住,去天龍寺。





















寺後面,有個好大嘅花園。








櫻花,落滿一池。






由寺後面離開,又到咗竹林。








行行吓,又有個野宮神社。






  




  


自己未有良緣,都祝福朋友家人。




經過鐵路,去番大街嗰邊。












呢間,梅茶,買 ed。








沿大街閒逛,乜都影吓。




















有個駅,可以就咁行入去月台。






呢個餅,咁似頭先嗰個。




到黃昏,就開餐,去食鰻魚。

廣川






屋旁,都有庭園仔。




入到去,我地結果坐旁邊,對住個庭園開餐。



  


我地叫咗一個定食,一個丼,同一啲小吃。咁樣就 perfect,因為兩個定食就會太多,冇位去食其他嘢。

先黎啲小吃,燒鰻肝,正。




鰻魚蛋卷,又係,正。






定食,有大兜鰻魚飯、前菜、刺身、湯。




  


刺身,點呢個汁,好特別,亦好正。




主角,大兜鰻魚飯,正。






另一個鰻丼。






返去京都駅,再追加飯後甜品。

中村藤吉




我食呢個。




有白玉同大量綠茶啫喱。




又有紅豆同綠茶雪糕。




PM 揀咗呢個。




貪佢有個脆盒。






食完,返歸,今晚由地面行返去,可以影吓個京都塔。




聽日,離開京都,去天橋立。


Continue …

沒有留言:

發佈留言