京都 醍醐寺 賞櫻 鮨まつもと 蹴上 傾斜鉄道 french o∙mo∙ya 東洞院

201341 Monday ( day 3 )


今日,去賞櫻,早上,去醍醐寺,一個賞櫻嘅名所。

起身,食尋日喺大阪駅上面買嘅 Cannelés,做早餐。

  


由京都駅去醍醐寺,搭巴士方便過搭電車,而且,巴士可以去到醍醐寺嘅門口。

行去京都駅嘅南面,搵到個巴士站,時間啱啱好,亦唔係好多人。




唔使半個鐘就到,先睇吓案內。




呢度有 3 個有入場料嘅景點,分別係三寶院、伽藍、靈寶館。時間關係,我地揀咗三寶院同埋伽藍。


先去三寶院,沿途,已經見到櫻花滿開。














入到去,就有啲比較老嘅櫻花樹。






當然,都入去三寶院裏面行吓。

入去要除鞋,而且院內禁止攝影,所以收埋相機,用自己眼去欣賞。睇乜?有好多係古蹟嘅畫,有庭園,有枯山水(即係用沙刮出黎嘅山水畫)。




出番黎,繼續行。








前面空地,有啲矮枱。








我地都過去睇吓先。




搵到張枱,上面,有舊石,壓住張紙。

  


我地都買咗杯茶,以便更加投入呢個賞櫻嘅活動。




順便,休息吓。











飲完杯茶,行番出去。






途中,有對門,都係乜乜遺產。




行去伽藍區,先見到五重塔。








另一邊,有和尚喺度做功課(佢係用 Canon)。








繼續行,經過呢度門,係個庭園,叫無量寿苑。






呢個庭園,可以行入去。






我地繞住個湖,行一個圈。








當然,呢度都有好靚嘅櫻花。






今日訂咗枱食寿司,係時候,夠鐘走。

哈!結果,我地去醍醐寺,偏偏就係冇去睇過個醍醐寺,因為佢係喺靈寶館嘅有料入場區裏面。

我地去祇園,就行出去搭電車,呢度,離開個駅都幾遠。




搭電車,地鐵東西線轉京阪本線,祇園四条落車。




我地又去番上次嗰間寿司店。




鮨まつもと




上次冇留意,原來佢都有個庭園仔。




亦有寿司小擺設。




呢度,祇有 bar 枱幾個位。




有其他客人飲 sake,呢個,係煮酒嘅爐。




我地都唔會點豉油,師傅點整我地點食,所以,豉油都唔斟出黎喇。




子薑,就會食少少。




今次,我地揀咗個有 13 舊嘅 set,師傅逐舊做,我地逐舊食。




師傅每件都有講係乜魚,但我地一般都唔知佢噏乜。

  

  


跟住呢舊,唔使講,我地都識。




呢個唔知乜貝,之前好少見。




呢舊透明魚,好靚,好鮮味。唔透明魚,好大塊皮,亦好正。

  


跟住,有海老。




咁樣,即係當一舊定兩舊呢?之後數番,係當一舊。




跟住,有兩個貝,祇識得第二個係北寄貝。

  


跟住呢舊 … ,有啲蹊蹺,哈!係師傅做俾隔籬,而放錯咗落我地碟度,佢都好快發覺,亦示意我地食咗佢,而佢亦再補做番俾隔籬。




呢舊,尾二喇。




最後,係海胆。

都係第一次見師傅將海胆當魚咁放喺手度再落舊飯度,之前見得最多,當然係用紫菜,就算有唔用紫菜嘅,都係砌上去舊飯上面,冇用力壓。

可以想像,師傅用嘅力,要既溫柔又準確。




最後,有卷物,同埋卵。





  


食個貴啲嘅 set,都依然係冇甜品嘅。

考慮過好似上次咁,去都路里補番,但係,乜今次咁早就排到出街?




食飽寿司,由祇園,慢慢行過去河原町,周圍逛吓。




又逛吓啲店舖。



  


經過鴨川,都好多人喺度賞櫻。



  


我都行吓落去。






有機會,都想去幫襯吓呢啲對住條河嘅餐廳。






尋晚喺河原町嗰邊見到好靚櫻花,而家日頭,再去睇吓先。













呢條先斗町通,成條街都係食肆。




行番去近又攞胡麻豆腐,師傅話係今朝幫我地造嘅,而家未食得,最好係今晚 7 點後至聽朝早食。






我地要搭地鐵東西線去蹴上,唔想轉幾次車,就索性經寺町通由四条行去三条,去市役所前駅。




越來越多人。



  


經過 Lupicia,又逛吓。






到咗蹴上,一行出個駅,就到。








行上條鐵路嗰度,都幾多人。








當中,不乏溫馨場面。




我地沿鐵路向下行。






下面,係個叫琵琶湖疏水記念館嘅地方,我地冇入去,出面個噴水池都好靚。






都有諗過去南禪寺、哲學之道,但唔想趕頭趕命咁行,所以冇去,喺門口影張相算。




行返去蹴上駅,走人。




今晚,去東洞院通食晚餐,係日本人做法國菜。

french o∙mo∙ya 東洞院




行入去,先有麵包店,然後係條長廊,就到餐廳門口。








呢間餐廳嘅建築物,據網頁介紹,係明治 38 年(即係好很多年前)建造嘅,係歷史建築物。

入到去,地面,係榻榻米,房間用趟門分隔。

門口處,有啲擺設。




轉個彎,就係大廳,客人坐榻榻米,在矮枱上開餐。




趟門同間隔,似乎間隔係番新嘅,地上嘅軌就係原本嘅舊嘢,雖然除咗鞋,我地都好小心咁行。






中間,都有個庭園。




法國菜,所以,係法包。

  

  


有人,又叫咗 Beer,但隻杯,唔係幾夾,不過佢啲碗碟似係人手造,好似隻隻都唔同。




第一個菜,有啲似我地嘅鎮江肴肉。

Jelly with pork and Japanese basil



然後,有蘆筍同埋卵。

Saute of white asparagus with truffle sauce



跟住,有筍,而家係食筍最肥美嘅季節,同埋鱵魚刺身。

Marinated halfbeak and bamboo shoot



是日餐湯,係忌廉湯。

Today's soup



主菜,有牛同魚揀,啱哂,我食魚,PM 食牛。

Today's fish with sakura shrimp sauce



至於個牛,個名有啲求其。

Today's dish with special selection of "Wagyu"



個名求其唔緊要,好食就得,連配菜啲豆都好正。




甜品,我揀咗呢個,睇個名有啲估估吓,結果又唔錯。

White chocolate mousse surrounded by "Kuzukiri" and strawberry sorbet



PM 揀咗個瑞士卷加雪糕,雪糕充公。

"Iyokan" and mascarpone swiss roll and vanilla ice cream



我飲咖啡,PM 飲茶。

  




再有啲小菓子。




呢餐好正,食物質素高,又可以欣賞吓歷史建築物,正。


返到酒店,重有宵夜。

  


果然名不虛傳,好黏,好煙韌,麻味洽當唔過重,保留豆味。


Continue …

沒有留言:

發佈留言