大阪 たかま蕎麥麵

201346 Saturday ( day 8 )


起身,又去浸吓酒店本身嘅溫泉,同冲番個凉,因為喺房度冇得冲。

然後,食早餐。




呢幾兜嘢,睇真啲,都有好嘢。




有和牛。




呢個豆腐,原來係湯葉卷埋。

  


呢度早餐,話有隻好正嘅卵,用黎撈飯,但我地都對全生嘅卵冇興趣,就叫酒店俾熟嘅卵我地,結果,有兩款。

一個,係煎蛋卷。




另一個,係煎荷包蛋。




自己煎,兩面都煎。

  


加埋呢個卵汁。




自家製煎荷包蛋。




早餐周不時都有燒魚,但呢度個就幾唔錯。






有大量嘅飯,我地唔撈蛋,就咁食。








睇電視,京都、大阪都橫風橫雨,天氣惡劣。




酒店嘅人講,因天氣轉壞,今日稍後時間,返大阪嘅特急車會停駛。

我地食完早餐,check out,即走。

去到駅,就見到呢張告示。




我地快快走,返大阪。




返到大阪駅,安樂哂,睇番通告,好多車取消咗,都幾岩重。




我地住大阪駅旁嘅 Granvia,先返去酒店放低嘢,跟住就去開餐。

呢餐,搭地鐵去天神橋筋六丁目,冒住雨再行幾個街口,去食蕎麥麵。

たかま




入到去,冇乜人。木枱木凳,幾有格調。





  


祇有日文 menu,最貴都係 2000 円,我地估估吓,揀咗兩個分別有個「天」字同「揚」字嘅 set。






呢個,有天婦羅。




好正嘅天婦羅。




一籃蕎麥麵。




配呢個好濃嘅汁,另外重有鹽同 wasabi。




另一個,有揚物。




都係,好正嘅揚物,同埋蕎麥麵。






呢個,就唔係濃汁,而係有碗湯。




蕎麥麵,係自家製手打嘅,正。




兩個 set 都有海老,分別係,天婦羅蝦,同炸蝦餅。




食完哂,以為走得,佢又拎咗個好靚嘅銅茶壺埋黎。




裝住乜?好熱嘅,淡白色,冇乜味,係煮蕎麥麵嘅水。佢示意加落去嗰個好濃嘅汁度,結果,變成一個熱湯,好好飲。

  


每人唔使 2000 円,就食到米芝蓮蕎麥麵,行遠啲都抵番。


食完,返梅田行吓阪急百貨同佢地下嘅超市。

但凡見到有人排隊,我地都會睇吓佢地排啲乜。

呢個,排法包。






呢個,排到出外面,應該好正,過兩日臨走再黎睇吓買唔買到先。








呢隻,係呢排好紅嘅熊本熊。




連酒都有佢個樣。




行到差唔多 5 點,就去 tea,又去番一星期前嗰間,而且,都係食番相同嘅嘢,不過今次兩杯都係凍茶。

Café Solare Tsumugi












其實,本來今日,由城崎出返黎,係諗住去 Outlet 嘅,不過因為天氣關係,留番喺梅田同大阪駅逛百貨超市。

天氣依然惡劣。






可能係天氣關係,百貨公司都冇乜人。










逛超市,永遠都被又平又靚嘅生果吸引。

呢個,買返酒店食。




呢個,過兩日,臨走先買返香港食。




嘩!起哂肉嘅西柚,太正喇,又要買返酒店食。




金目鯛,顧名思義,is a 鯛 with golden eyes。




入夜,雨已經轉弱。








喺番大阪駅上面搵食,行來行去,結果,又係食番一星期前嗰間,Sukiyaki。但求穩陣,唔介意重複,反正隔咗成個禮拜,又係啲香港冇得食嘅嘢。

モリタ屋

上次個限定 set 已經冇咗,惟有叫番普通嘅。

前菜,都有筍。



  


牛肉同野菜 Sukiyaki,永遠都咁正。








正!




甜品,都好正。






哈!今日,tea 同 dinner 都食番一星期前嘅嘢,好似返番去一星期前咁。


Continue …

沒有留言:

發佈留言